dual og single ram ???

Jeg skal have noget mere ram til min lille computer, og har overvejet at købe 2x512 mb dual ram, men kan jeg så stadig beholde den 512 mb single ram, i min comp, som jeg har nu, eller vil den ødelægge det hele.

Og nu hvor vi er ved det, betyder det noget om cas latency er det samme på de nye og den gamle ram.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Kelter

Jeg skal have noget mere ram til min lille computer, og har overvejet at købe 2x512 mb dual ram, men kan jeg så stadig beholde den 512 mb single ram, i min comp, som jeg har nu, eller vil den ødelægge det hele.

Og nu hvor vi er ved det, betyder det noget om cas latency er det samme på de nye og den gamle ram.


du skal sikre dig at hastigheden er den samme

men hvorfor ikke købe 1stk 1gb modul og få flere ram porte ledige til mere ram med tiden ?
Jeg havde tænkt mig at købe 2 512 mb dual blokke, dels fordi det stort set koster det samme, som en enkelt 1gb, og fordi jeg var under indtryk af at 2 dual blokke, gav en hurtigere maskine en, en enkelt 1gb, men det er da mulighed for at jeg tager fejl. biggrin

Med hastighed mener du da cas latency eller hvad, det er pc3200 ram der sidder i nu, og det var det også meningen de næste 2(eller måske kun 1 nu) skulle være.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis