Udstødning fra T Hansen?

Hej

Udstødningen på min 1,3 polo fra 1995 erv ed at være gennemtæret på det sædvanlige sted hvor røret går ind i bagpotten. Jeg er således på jagt efter en ny. Er der nogen der kender kvaliteten af T Hansens produkter? Jeg havede egentlig tænkt mig at nøjes med at skifte bagpotten, men et komplet sæt (mellem og bagpotte m. monteringskit) koster 619, 00 kr. Det er jo ikke ret meget og mellempotten koster formentlig ca 200 kr. Hvad ville I gøre? Skifte dele i udstødningen overlangs, eller skifte det hele i et hug?

mvh Anders
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra AndersKruse

Hej

Udstødningen på min 1,3 polo fra 1995 erv ed at være gennemtæret på det sædvanlige sted hvor røret går ind i bagpotten. Jeg er således på jagt efter en ny. Er der nogen der kender kvaliteten af T Hansens produkter? Jeg havede egentlig tænkt mig at nøjes med at skifte bagpotten, men et komplet sæt (mellem og bagpotte m. monteringskit) koster 619, 00 kr. Det er jo ikke ret meget og mellempotten koster formentlig ca 200 kr. Hvad ville I gøre? Skifte dele i udstødningen overlangs, eller skifte det hele i et hug?

mvh Anders


tjae kvaliteten er som man betaler for :? jeg har efterhånden erfaret at deres produkter har en levetid på ca 2 år. sidst jeg købte udstødning hos dem holdt den lige lidt over 2 år hvor den så var så rusten at den ikke stod til at redde cry ( det er ik kun med udstødning jeg har erfaret det :shock: )

men kan man leve med det så ville jeg nu nok bare nøjes med at skifte den dårlige del og lægge de andre dele på hylden til en anden go gang. self alt efter hvad stand den resterende del af udstødning er i :wink:

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Nu kan man vel ikke klandre T Hansen for at kvaliteten er dårlig. Man skal vel så sige, hold dig væk fra Bosal eller Walker udstødninger, er det ikke en af disse producenter de handler med, det er der jo også mange andre der gør.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg er helt enig med PeterR

Det er efterhånden længe siden at man har kunne sige om t-hansen at det kun var bras de solgte. Det er rigtigt at man sagtens kan finde ting på hylderne som ikke er meget værd, men jeg synes efterhånden at der er kommet flere ting der er i orden.

Der er flere her på siden der skiver at man får det man betaler for, jeg mener nu at der er meget snoberi forbundet med mærkevare og kvalitet. Det er da rigtigt at man kan købe ting som er "for" billige, men det kan man sgu da mærke og se inden man putter dem i kurven.

Jeg kender mange der går meget op deres biler/ motorcykeler som alligevel handle i t-hansen.

Lim og dykker - så går det aldrig i stykker.

Nu hvor vi er ved T Hansen, sidst jeg var der så jeg deres kassesystem, der stod også "Hoyer" pris, kan det passe at de "ejer" hinanden ?.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
ja til det - det er nu samme firma ...

mht til udstødning - så hør på prisen på en org - den koster IKKE det dobbelte af THansen - men den holder dobbelt så længe...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis