Tankmåler - og andre stumper - billigt, hvor?

Hejsa.

Jeg står og skal bruge tankmålere, dels til brændstof og dels til ferskvand. Var en smut i Tempo Bådudstyr, de har naturligvis begge dele, men hører jo ikke just til de allerbilligste.

Checkede også BilTema, og selvom de har rigtig mange ting til os bådfolk, så var det ikke lige lagervare (og sikkert heller ikke skaffevare).

Så er der jo kun én ting at gøre... at spørge herinde, om hvor I andre køber stumper til jeres både - findes der en 'BådNetto' eller må man bare erkende, at det er en dyr hobby, man har fået sig?

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
du kan da bare søge på bådudstyr, så kommer der en del.
min tankmåler er en flad pind med mærker for hver 5 l, den er meget driftssikker, og kræver ikke strøm. min motor bruger dog kun 1 l i timen. :roll: :wink:

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hejsa...

Prøv dba (Den Blå Avis. På Nettet)
Under både og tilbehør er der en helt masse brugte ting til salg ved ikke om der lige er det du mangler men det er da et forsøg værd.

Godt nok er det brugt men så spare du da lidt penge!

Og ellers så gør som lynes siger søg på bådudstyr!

Mvh. Anders :wink:

Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -
Hav lige i mente, som en klog mand engang sagde !
Køb billigt juks og du græder flere gange.
Køb kvali, og du græder kun een gang.
Mvh autoole
Hej Albino...

jeg skulle også skifte tankmåler og giver for 2 år siden. Jeg fik også et chok da jeg så prisen på ur og giver i de forskellige bådkataloger. Den bedste pris fandt jeg hos CD CARDIC autoudstyr, En EQUUS tankmåler og giver for lige under 400 KR. Det er da billigt. Indehaveren af forretningen fik også et chok da han hørte prisen som vi bådfolk må betale ! Han mente at der var flere penge i bådudstyr, end i alufælge og autoradioer med 400 Watt.

Carsten
Hej Carsten.

Checkede lige Cardic ud på nettet - og ganske rigtigt, en giver med vippearm, som kan tilpasses de fleste tanke, koster 169,-

Uret kostede ligeledes 169,-

En tilsvarende giver fra Watski koster i billigste model 588,- og tilhørende ur i billigste model 298,-

Det er da en besparelse, der er til at tage og føle på.

Takker mange gange for rådet.

Annonce
Hej Lars...
Jaeee.. en besparelse der kan mærkes, så kan der også blive til en flaske rødvin og en sjat diesel til Albinen. Er du ellers tilfreds med båden ? Jeg er selv Albinejer på femte år.

Carsten
Carsten:

Vi købte først båden i september sidste år, så vi har ikke nået at gøre de store erfaringer med hende. Men det er jo en båd med et godt renommé, og på de få ture, vi nåede i efteråret, opførte hun sig eksemplarisk.

Eneste problem, vi har oplevet, er at motoren (den originale Albin) har trængt til en hvilepause et par gange undervejs, det har vist noget at gøre med at kølevandstermostaten er fjernet af den tidligere ejer. Men i forårsklargøringsplanerne er inkluderet en ny termostat, rensning/udskiftning af dieselfilter og eftersyn af brændstofpumpe - så skulle hun vist være fit for fight igen.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis