Kan ikke starte (dum fejl)

øHej

Der er sket noget meget pinligt, jeg kan ikke starte min bil. Dette er sket fordi mit batteri var blevet fladt, så jeg satte startkabler på denne, imidlertid kom jeg i min brandert til at bytte om på + og -. Battariet døde selvfølgelig helt, så den har jeg skiftet. Men når jeg sætter nøglen i kan jeg heller ikke få tænding på bilen. Hvilke dele kan jeg have beskadiget ved min MEGET dumme handling??

På forhånd tak
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er batteriet helt dødt? hvis det er et helt nyt batteri, skal det nok have en tur forbi laderen inden den er klar til at vride starteren....!!

Du kan selvfølgelig også have skadet noget af elektronikken på bilen, men det aner jeg ikke noget som helst om. Men hvad er det for en bil?

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
har du kikket på sikringerne.... :idea:

Hvis det er sådan en fætter er det jo nok hurtig lavet, men ellers ved jeg det sq ikke. Så må du jo tage bussen på arbejde imorgen... :wink:

Der kommer nok flere svar når flere af de kære LDSére med forstand på biler kikker på siden igen.

fortsat god søndag og held og lykke med bilen...

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Lade bilen stå i en brandert, så var det ikke sket.------------ :o

Med venlig hilsen

Søren
bare for at slå det fast, så bruger en del af mine kammesjukker vendingen "...i min brandert..." når de har lavet noget dumt selvom de ikke var fulde!! Jeg ved ikke med Streaming, men jeg opfattede det som ironi!!

Hvis ikke det var for sjovt, har han vel stadig lov til at reparere på sin bil mens han er fuld!! Men at køre er uforsvarligt og utilgiveligt!!

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Annonce
Heh ja det var somend bare et udtryk for at jeg må ha været rimlig væk oveni da jeg gjorde det .. totalt hjernefejl.. men nix drink and drive er en NO GO!!
start med at tjekke dine sikringer, med lidt held har du bare brændt en af dem. ( husk hoved sikringerne )
Hvis det ikke hjælper er der en rigtig god chance for at du har brændt noget af ved dit lille stunt, men uden at se bilen kan jeg ikke sige hvad, sry.

Lyt nu endelig ikke....Jeg ved faktisk ikke en skid biggrin
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis