Vis mig dit badeværelse!

Vi skal til det badeværelse der har plaget os..eller plaget kæresten som så har plaget mig.
Vi har været ude og kigge lidt på fliser/klinker i bauhaus og læst bochurer o.s.v., men vi kan ikke blive helt enige så måske lidt mere inspiration kunne hjælpe os på vej.
Så derfor opfordringen: Vis mig dit badeværelse!

Jeg vil starte med at vise hvordan det ser ud nu, og det kan kun blive kønnere biggrin

MVh. Jesper
40 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er jo et uhyre sjældet og helt originalt retro badeværese.. enda tilsat en vis mængde patina.... Havde det været desiger møbler var det en formue værd...
Men som badeværelse har du ret... det kan vist kun blive kønnere..

MVH Njord
Her er hvad der kan tages billede af på mit badeværelse.
Rummet er ekstremt lill (godt 2m²).
Der er hængekloset til venstre og bruseniche til højre.
http://www.stensboel.com/toilet/ferdig3.JPG

klinkerne købte vi i bauhaus til 70 kr m2
spejlet købte vi direkte hos en glarmester (noget billigere end hos en badeværelsesælger)
brusenichen er bygget af multiplader. (første gang jeg har gjort det. MEGET let)

vvs samt vådrumsmembran og el har jeg betalt en professionel til, da det er en princip sag for mig.
Men har fået det meget billigt, da jeg har lavet al det forarbejde jeg kunne. Så f.eks membranen skulle bare smøres på. ikke noget med at han lige skulle lave dit eller dat. Han mødte bare op. rørte membranen smurte den på og smuttede igen.

God fornøjelse.
Det er sjovt at GDS. Men hvis der er problemer, så prøv at søg på nettet, jeg har fået løst MANGE krise på den måde.
Ved godt det ikke lyder så LDS-argtigt MEN - køb det nyeste nummer (som er ude nu) af Bolig Magasinet.... det handler næsten kun om badeværelser i dette nummer - der er mange forskellige eksempler - så her kan du nemt få nogle gode ideer....
Annonce
ja det er meget småt. 1,40x2,60. Jeg vile også gerne lave det større, men mulighederne er desværre begrænsede.

MVh. Jesper
lækkert at se nogle indslag. har købt boligmagasinet og studeret det lidt også.

MVh. Jesper
Hej

Her er et link til Gustavsberg, vor teksten ganske vidst er på svensk, men de har en designservice, hvor man kan få hjælp at tegne sit eget badeværelse, og pudte indredning ind og prøve farver og materiale på gulve og væge. :!:

Man kan også spare og udskrive tegning og designbilleder, men for at spare skal man først aktivere et brugernavn. Det er dog meget simpelt. Find bare på et brugernavn og en kode til. Så kan man finde sin tegning igen senere, selv om man ikke er hjemme, hvis bare man har internet og husker web-adressen, brugernavnet og koden. :idea:

Web-adresserne er, t. Gustavsberg: www.gustavsberg.com , :!:
t. design-programmet: http://designit.nethouse.se/designit/designit.do?company=gustavsberg&language=swe . :!:
Men 'designit'-adressen findes altså t.h. på Gustavsbergs side. Man klicker på biledet ved 'Rita ditt badrum'.

Hvis din browser blockerer ActiveX-objekt, så må du sørge for at tillade det når du begynder at bruge programmet. :?

Prøv bare. Det er lidt 'tricky' til at begynde med, men prøver man bare vildt så finder man nok ud af det. :wink:

En anden link til svenske Bad/VVS-firmaer er: www.viivilla.se/produktguiden.asp?mode=search&selAvdelning=297&selSubCategory=321 :!:

Er der nogen der kender noget lignende på dansk/danske sider? :?:
Ja vores er ikke særlig prangene men fungere. Har du været rundt hos Evers og Mosaik hjørnet feks. De har jo også en masse bud smile
Der er yderligere 30 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også