Hvor sætter man en jolle til salg?

Min fars vikingebyggede træjolle med smakkerig skal sælges.

Hvor sætter man en sådan jolle til salg?

Info:
Jeg kan ikke fodlængderne, men den er 7,30 m lang, 1,8 m bred.
Bygget i lærk og med opdrift, 4 årer, smakkerig.

Mvh. Carsten.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Carsten

Først starter man jo her på siden !!!
Ikke mindst er det vigtigt men nogle billeder, fortæl ærligt om standen og ikke mindst skal der lidt frem om prisen.
Alder osv er jo også ting der er rare et kende lidt til.
Naturligvis også noget om hvad der følger med til skiwet...

Er muligvis selv intereseret i noget i den stil... Men standen skal være god..

Ellers prøv www.dba.dk og lignende sider.
www.udkig.dk er også en mulighed.

MVH Njord
Tjaaa, billeder kan jeg ikke hjælpe med, men jeg kan da fortælle, at den ikke har været i vandet i hvad der ligner 3 år. Jollen er fra 1996 hvis jeg husker rigtigt. Den er bygget i nærheden af Roskilde, men om det er på vikingeskibsmuseets værft ved jeg ikke. Som sagt ikke i vandet i 3 år, men har stået under tag i et vindomsust til jollen bygget vikingehus.

Jollen står på en trailer, dog ikke beregnet på landevejskørsel, men kan spændes efter en bil.
Hvad der følger med, ved jeg ikke, da jeg ikke kan huske, hvad der er til den, men mon ikke alt det nødvendige udstyr følger med, anker og hvad ved jeg.

Den har bortset fra rød bundmaling kun været behandlet med trætjære, og skulle være nem at vedligeholde.

Den kan roes af en mand alene, hvis altså roret er fixeret :lol: ellers er der plads til 6 voksne, stikker såvidt jeg husker kun 40 cm.

Nå det var da lidt flere oplysninger, skulle det have interesse, kan jeg lægge en pm med navn og tlf. på min far, så kan han fortælle mere, og måske gøre noget med billeder.

Mvh. Carsten.
[Indlæg slettet]

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej Erik

Det ved jeg faktisk ikke, men jeg kan da sende en privat besked til dig, med min fars navn og telefonnummer, så kan du selv spørge. Jeg kan selvfølgelig også gøre det.

Ud over det kan jeg fortælle at den er bygget på maritimt forsøgscenter ved Roskilde, og hvis man ser på deres hjemmeside under deres skibe, så svare min fars jolle til forsøgscentrets Hugin og Munin joller som er et par firåringe. www.maritimtforsoegscenter.dk

Mvh. Carsten.
Ja det er rigtigt..

www.udkik.dk har jeg brugt. Beholdte dog sejlbåden ;-)

Paw
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis