Ny Fjernbetjening. Kan man det?

Er der nogen af jer kære LDSére der ved hvor jeg kan finde en fjernbetjening til technics forstærker af mærket SA-GX690 Den er nemli blevet væk under flytning cry

Jeg har prøvet med et par af de der "multi-jeg-virker-til-alle-elektroniske-apparater-fjernbetjeninger" men de virker ikke!!

Alle forslag er velkomne.

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
all-in-one kan måske. Den skulle kunne brugs til langt de fleste.

Kender en der har den, men andet kander jeg ikke til den.
Prøv den fra aldi til 59 kr. de har dem sikkert i en af butikkerne. Jeg har 4 af dem kørende, de er rigtig gode.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg troede man skulle bruge fjernbetjeningen til "at oplære" multibetjeningen...
Det skulle min i hvertfald, så er det ikke ændret, så er det jo ikke en løsning når den er bortkommet.

Mvh. JørgenE
Mange af universalfjernbetjeningerne er forprogrammerede til et hav af forskellige apparater. Du skal lede efter en, der er forprogrammeret til dit apparat.

Torben
Citat fra JørgenE

Jeg troede man skulle bruge fjernbetjeningen til "at oplære" multibetjeningen...
Det skulle min i hvertfald, så er det ikke ændret, så er det jo ikke en løsning når den er bortkommet.


Ved mange følger der en manual med, hvor i der står en liste med de apperater som den kan anvendes til. Ud for hvert apperat er der en kode som skal tastes. :wink:

Mvh
CZP
som anbefaler Islandske naturprodukter fra:
www.natur-produkter.dk/sb
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis