Velux lysningspanel - HJÆLP

Jeg har lige fået en tømrer til, at sætte lysningspaneler op på 4 ovenlysvinduer. Skråvæggene er beklædt med væv og malet, så min forventning var, at listerne omkring rammen ville være helt tæt mod vægen og derved lige i øjet.

MEN til min store ærgelse er det ikke lykkedes. Listerne "gaber" flere steder ind til væggen, specielt i hjørnerne. Med håndkraft er det muligt at presse dem ind til væggen, men da listerne er sat fast med en clipse-ordning, så jeg er ikke så meget for at sømme/eller skrue dem ind til væggen.

Hvad gør jeg???Er der nogen gode råd/ideer?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Unden at vide hvor meget de gaber ville jeg sige at du bare skal fuge med acrylfugemasse og male ud til lysningen i vægfarven.

Det er iøvrigt almindeligt at man fuger langs gerikter/ fodlister m.m. på denne måde under malerarbejdet.

------------------
www.orla-nautrup.dk
Hej Orla

Jeg har tænkt på at fuge til sidst. Det jeg søger er evt. et materiale der kan lime holde/lime listen ind til vægen bare for, at mindste mellemrummet mellem listen og vægen.

MVH

Morten
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej.

Hvis det er en tømrer der har lavet arbejdet, skal du forlange at han laver det ordentligt.

Mvh
ThomasB
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også