Peugeot kobling!!!! ;(

Hejsa, og blev lidt fascineret over denne side, lækker side wink

men men, grunden til jeg fandt den er at min peugeot som jeg købte for 1½ år siden var en kanon bil, er en ( peugeot 405 GLX 93 )
kørte godt, ½ år efter begyndte problemerne,, og nu er det relæet til starteren der har været lidt bøvl med, ikke noget et slag ikke kan ordne,, fået nye bremser og nye dæk på den, så vil ikke bare smide den ud,,

Tandremmen bør snart skiftes,, men hvad værre er, min kobling havde været slem det sidste stykke tid, og i forgårs gik den så helt,, kan kun skifte op, kan ikke koble ud, så den kører altså bare, anelse farligt ;(

nå det store spørgsmål lyder, kan det betale sig???

bilen skulle bare have holdt 4 måneder mere indtil sommer hvor jeg ville igang med uddannelse,,, men om igen, kan jeg selv lave sådan en dum kobling,, fik en anslået pris på bare kobling til 35-4000,, fordi gearkassen ligger godt og grundingt ivejen,,

og jeg er ikke mekaniker eller noget, men har da pillet ved så meget så kan vel også samle det igen wink

håber på hurtig response wink
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Jayy

Hejsa, og blev lidt fascineret over denne side, lækker side wink

men men, grunden til jeg fandt den er at min peugeot som jeg købte for 1½ år siden var en kanon bil, er en ( peugeot 405 GLX 93 )
kørte godt, ½ år efter begyndte problemerne,, og nu er det relæet til starteren der har været lidt bøvl med, ikke noget et slag ikke kan ordne,, fået nye bremser og nye dæk på den, så vil ikke bare smide den ud,,

Tandremmen bør snart skiftes,, men hvad værre er, min kobling havde været slem det sidste stykke tid, og i forgårs gik den så helt,, kan kun skifte op, kan ikke koble ud, så den kører altså bare, anelse farligt ;(

nå det store spørgsmål lyder, kan det betale sig???