Peugeot kobling!!!! ;(

Hejsa, og blev lidt fascineret over denne side, lækker side wink

men men, grunden til jeg fandt den er at min peugeot som jeg købte for 1½ år siden var en kanon bil, er en ( peugeot 405 GLX 93 )
kørte godt, ½ år efter begyndte problemerne,, og nu er det relæet til starteren der har været lidt bøvl med, ikke noget et slag ikke kan ordne,, fået nye bremser og nye dæk på den, så vil ikke bare smide den ud,,

Tandremmen bør snart skiftes,, men hvad værre er, min kobling havde været slem det sidste stykke tid, og i forgårs gik den så helt,, kan kun skifte op, kan ikke koble ud, så den kører altså bare, anelse farligt ;(

nå det store spørgsmål lyder, kan det betale sig???

bilen skulle bare have holdt 4 måneder mere indtil sommer hvor jeg ville igang med uddannelse,,, men om igen, kan jeg selv lave sådan en dum kobling,, fik en anslået pris på bare kobling til 35-4000,, fordi gearkassen ligger godt og grundingt ivejen,,

og jeg er ikke mekaniker eller noget, men har da pillet ved så meget så kan vel også samle det igen wink

håber på hurtig response wink
Hejsa, og blev lidt fascineret over denne side... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
eller lettere
giv den en svejseklat
mvh autoole
Det skal du da bare begive dig ud i, der sker jo ikke noget ved at prøve og du kan jo altid få kyndig hjælp herinde. Det eneste du skal være opmærksom på er det som autoole skrev længere oppe. Det med at du skal bruge en lift er noget vrøvl, det er nemmere ja, men det kan sku også klares derhjemme i indkørslen og et par bukke. Det med specielværktøj kræver en dorn til centrering af navet, og resten kan du sku klare med enhver hobbymands værktøjsæt.. Et godt topnøglesæt og nogen gode overarme er at foretrække... wink
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis