renovering/ombygning træbåd med Glasfiber

jeg har fået en båd som jeg havde tænker på at lave istand ... men da jeg er nystartet og ikke ved så meget oim både ud over hvordan man sejler dem har jeg et par spørgsmål ....

båden er der gået lidt rådenskab i forskellige steder der er et rimelig lag på af glasfiber udenpå men vil gerne vide om man kan lave den helt om til en glasfiber og hvordan det gøres.. og om det kan svare sig det er en 18 fods med indbords motor ...

er åben overfor alt hvis der nogen der har et par steder på nettet jeg kan læse om det eller gode råd til hva jeg bør gøre den er i meget dårlig stand i træet da den åbenbart har stået længe ....

Johnny
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Generelt tror jeg ikke det vil kunne betale sig økonomisk....
Men hvis du selv gerne vil have båden at sejl ei og der ellers er en god motor osv så er det en mulighed at stille båden på land og slibe den af udvendigt og vende den omvendt og så give den nogle lag flasfiber og slutte af med en topcoat.

Eller stabilisere båden og pille indmaden af træ ud og støbe nogle lag glasfiber indvendigt for at afslutte med et lag topcoat.

Men om den er det værd er jo meget svært at sige.

Læg evt nogle billeder på siden her for at give bedre mulighed for at råde dig !

MVH Njord
Prøv at se på westsystem.com .

Mvh Thomas

ok Thomas FH men der står godt nok lidt men søger nu lidt mere info step by step pgr af jeg er ny i det her... men meget god side at handle på kan jeg se

Johnny
jeg skrev hvist en mail iistedet men jeg vil se om jeg ikke kan få taget et par billeder i weekendten man kan jo ikke se så meget når der er sne over det hele .... men regner med jeg har et bar på mandag jeg smider på ... hvios jeg kan finde ud af det hehe ... syndes de er lidt forvirrene på den her side ´griner´

Johnny
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis