Erfaring med Bedst og Billigst vinduer

Nu havde jeg overvejet at købe vinduer via Jysk Vindueskompagni, men mange har grimme historier om disse. Så jeg prøver at se på alternativer og fandt Bedst og Billigt (www.bedst-biligst.dk) som har et glimerende tilbudssystem, hvor man kan regne ud prisen på vinduerne.

De opfylder DVC's standarder og det er et plus i forhold til JVK. Der skulle være 80% kernetræ (DVC kræver mindst 60%).

Det ser jo lovende ud, men vil gerne høre jeres erfaringer, hvis i har handlet gennem Bedst og Billigst.
84 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skal de være trævinduer ??
Hvis ikke så send lige en PM :wink:

Mvh
CZP
som anbefaler Islandske naturprodukter fra:
www.natur-produkter.dk/sb
Hej

Jeg købte en dobbelt terrassedør gennem bedst og billigst i foråret 2005. Der var ingen problemer med bestillingen og leverancen kom som aftalt. Jeg havde efterfølgende lige en tilføjelse til bestillingen og det var heller ikke noget problem, men vær obs på at leverancen kan tage lidt lang tid - især på specialmål.
Selve produktet er også fint og der var ingen problemer af nogen art ved monteringen, hvor alle mål passede ned til mindste mm. Dette har jeg hørt at kan give problemer ved andre firmaer når der bestilles på specialmål...

Mvh Mhoff
herlev døre & vindues center 3879-1656

top kvalitiet
70% langsomt voksende finsk kernetræ
energiruder
aluvandnæser
alle ral farver
ingen mer pris for skæve mål
du for dine vinduere & døre som du vil hvade lavet dem
20% billigere end jysk vindueskompagni

Tømreren.
Annonce
Jeg vil kun gøre opmærksom på et par enkelte ting.
1) køb altid Vinduer med DVC, og byggaranti
2) Kerneandelen er iflg. dvc vacnorm 60% men med DVC øko2 er kravet 100%

Jeg er i branchen, og vil ikke bruge tråden til at reklamer med mit firma på, blot prøve at undgå at folk kommer galt af sted, det bliver hurtigt dyrt i længden at købe for billigt.

Mange af de vinduer vi skifter i dag er melem 5 og 7 år gamle, og kommer primært fra de billige steder, og prisen for at få en vindue monteret er den samme om det er et godt eller et dårligt..... men når alt kommer til alt er det en tillidssag at købe vinduer, men hvis i sørger for at overholde mine to punkter har i en rimelig sikkerhed for en vis kvalitet
Citat fra daugaard

herlev døre & vindues center 3879-1656

top kvalitiet
70% langsomt voksende finsk kernetræ
energiruder
aluvandnæser
alle ral farver
ingen mer pris for skæve mål
du for dine vinduere & døre som du vil hvade lavet dem
20% billigere end jysk vindueskompagni


20% billigere end jysk vindueskompagniconfused de kunne ikke være med i prisen da jeg havde dem med i budrunde på et boligkomplex byggeri, det kunne jvk.dk
Hej med jer...

Ang vinduer til en god pris uden kompromis på kvaliteten kan jeg kun anbefale gunsti vinduer og døre....

jeg kender nogen der har købt vinduer derfra til hele deres hus (dvs 11 vinduer og 2 døre..) og jeg syntes bestemt ikke der noget at sætte fingeren på her....

de kan bla. købes i Bauhaus ved jeg

de har osse et godt udvalg med forskellige muligheder inden for glas og farve......
www.VinduesMarkedet.dk kan du købe vinduer både med og uden DVC-godkendelse. - og de stammer fra såvel kendte danske fabrikker (fx PRIMO, DANA og VELFAC som ukendte udenlandske (billige) fabrikker.

Med venlig hilsen
Carsten, VinduesPusher.dk

rolleyes Ledelse er; at fortælle sine medarbejdere præcis hvor skabet skal stå - og derefter motivere dem til, at de selv flytter det derhen !
Der er yderligere 74 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også