Erfaring med Bedst og Billigst vinduer

Nu havde jeg overvejet at købe vinduer via Jysk Vindueskompagni, men mange har grimme historier om disse. Så jeg prøver at se på alternativer og fandt Bedst og Billigt (www.bedst-biligst.dk) som har et glimerende tilbudssystem, hvor man kan regne ud prisen på vinduerne.

De opfylder DVC's standarder og det er et plus i forhold til JVK. Der skulle være 80% kernetræ (DVC kræver mindst 60%).

Det ser jo lovende ud, men vil gerne høre jeres erfaringer, hvis i har handlet gennem Bedst og Billigst.
Nu havde jeg overvejet at købe vinduer via Jysk... Vis hele indlægget
84 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Bedst & Billigst - vinduer og døre.

Jeg kan blot tilføje, at foruden CE mærkningen er Bedst & Billigst´s produkter  DVC 2-Øko godkendte - med min. 90% kernetræ på den udvendige side.

Glassene er energiglas u-værdi 1.1 (4-16-4) med gratis varm kant, der formindsker kuldebroer og dugproblemer, og samtidigt giver et bedre udsyn.

I kan læse mere her:

vinduer og døre

Med venlig hilsen

Bedst & Billigst - vinduer og døre

Bedst-billigst - vinduer og døre

Så kan jeg da lige tilføje at det ikke hjælper meget at sælge et godt produkt hvis man skider på kundeservice.
Der er jo flere her, som netop påpeger at produktet ikke fejler noget, det er indstillingen som i (bedst og billigst) taber på!

Hvem gider at spille lotteri med B&B hvis man kan vælge en anden leverandør?
Man må nok regne med at kunderne ikke ligefrem strømmer til, efter at have læst trådene her på LDS.
Sjofler man kunder i alvorlig grad, skal det også have en konsekvens. Behandler man kunder ordentligt, vil de med glæde anbefale firmaer videre til andre.
Jeg har f.eks. selv i dag, igen, igen anbefalet min vinduesleverandør.
Husk B-B medarbejder, at gode tider aldrig varer ved i det uendelige. Der kommer altid en nedgangsperiode, hvor det er nyttigt at have loyale og tilfredse kunder.
Jeg har lige været på besøg hos den lokale VVS, som altid er korrekt og imødekommende. Selv om det i dag blot var lidt brugsjern, jeg skulle have, var der ingen mukkerier. Han har fuldt ud lige så travlt som sædvanligt, ja faktisk turde han dårligt gå ind på kontoret for at tage telefonen, da han vidste at der hang endnu flere ordrer der, som han ikke aner sine levende råd for, hvordan han skal kunne overkomme.
Man må håbe at de sløje og frække håndværkere og leverandører får en over snuden i disse for vort land så onde og trange tider, og at de ordentlige firmaer får vind i sejlene.

Med venlig hilsen
ktm

 

Hvor mange bæ og bræk vinduer går der til på at skaffe træ til papir for en af deres landsdækkende reklameaviser?

....

Ligemeget - folk får hvad de betaler for, og hvis klokkerne ikke begynder at ringe når man bruger google så bør deres normale salgs -og leveringsbetingelser da gøre det - men folk er naive og derfor er den tidligere fyrværkerisælger desværre ikke personligt konkurs endnu.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Godt tilfreds,

vi har for ca. en måned siden, fået monteret vinduer og døre fra Bedst og Billigst i vores hus, og jeg må sige at vi har intet at klage over.

Jeg var ellers lidt skæptisk efter at have læst om dem her i forummet, men da vi fra starten fik en rigtig god behandling, valgte vi dem alligevel - og vi har ikke fortrudt, vinduerne er fine og montøren var meget dygtig og omhyggelig og det hele kom til tiden.

Annonce

Uanset, hvor meget Bedst og Billigst prøver at lyve sig igennem på disse sites, så ændrer det ikke noget ved, at sandheden om deres klamphugger-arbejde tydeligt ses på denne hjemmeside www.bedstbilligst.mono.net

Der er rigtig, rigtig mange meget utilfredse kunder og jeg er en af dem, og jeg nægter, at finde mig i deres rådne behandling. Jeg kører på, på 3. år og giver mig ikke. Jeg vil til enhver tid vise og fortælle alt og alle om bedst og Billigst lusede kvalitet, dårlige håndværk og løgnehistorier.

Bedst og Billigst er en skam og skændsel for håndværksfaget, og lovgivningen burde være bedre indrettet til at få skovlen under sådan et firma der ødelægger andre folks ejendom og oven i købet tager sig dyrt betalt for det!


Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

Uforstående indlæg ???

Kære Denise,

vi står meget uforstående overfor dette indlæg fra i aftes, netop nu hvor vi imorgen torsdag har aftalt et besøg hos jer, for at få sagerne bragt i orden. Det virker som om, at det er vigtigere for dig at komme med negative kommentarer her i dette forum, end at få orden på jeres hus.

Vi ønsker ikke at deltage i en sådan debat, men blot at udbedre de skader og mangler som de pågældende personer, der desværre arbejdede for os på dette tidstpunkt, har udført.

Med hensyn til løgnhistorier, så ved du jo godt selv, at der ikke er noget løgn i det vi har skrevet her.

Lad os dog få gjort en venlig ende på denne sag.

MVH

Bedst&Billigst

Bedst-billigst - vinduer og døre

Jamen jeg venter skam spændt på, hvad dette møde torsdag vil bringe.
Bliver spændende om det bliver ligesom sidst bedst og billigst var her! Så lad os se.
Hvis det bliver positivt så debatterer jeg selvfølgelig ikke videre! Det må stå åbent!

Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

Joh da, vi skal da have den lykkelige afslutning!
Forhåbentlig, skal jeg måske tilføje!

Skulle du ikke tage en uvildig fagmand med?

Med venlig hilsen
ktm

 

Nåee.. men så må jeg vel også hellere komme med mine erfaringer med Bedst & Billigst - desto flere der gør det desto bedre indtryk kan man danne sig som ny kunde.
Jeg har købt færdige vinduer, som jeg selv har monteret hos dem. Egentligt har jeg ikke noget at udsætte på produktet, som vist er fremstillet i Polen - efter hvad man kunne læse på data info på vinduerne. De ringede mig selv om en aften og sagde jeg kunne få en vinterrabet på mine vinduer, da jeg havde bestilt så de kunne fremstille vinteren over - meget fint idet, det vist er de færreste der tilbyder den slags, når man først har bestilt. Der hvor kæden hopper lidt af, var da jeg skulle afhente mine vinduer.Der var der et som var med 3 sprosser i stedet for 2 som var bestilt. Det anerkende de som en klar fejl og de ville straks bestille et nyt som kunne levers 8 uger efter. Det kunne jeg ikke acceptere, da håndværkerne stod klar til at montere derhjemme.
I stedet måtte jeg betale fuld pris incl. fragt selv om jeg selv afhentede på Sydfyn, hvis jeg ville have mine vinduer med.

Det ville have været på sin plads - når nu de accepterede at det var en fejl fra deres side at - at give en pris reduktion og fratrække fragten i det mindste.

De er vældige emsige med at få ført alle deres krav ned på kontakten, som skal returneres i underskrevet stand før produktionen går i gang. Kan kun anbefale at evt. kunder får ført deres karv med, evt. som forbehold, så man ikke skal betale for fejl producerede produkter, eller kommer til at betale for fragt hvis man selv afhenter.
Der er yderligere 64 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også