Græskar med "spaghetti" frugtkød

Jeg fandt en græskarsort der hedder: "græskar vegetable spaghetti", som jeg synes ser rigtig sjov og spændende ud, fordi frugtkødet ligner spaghetti.

Du kan se et billede af den her: http://www.housewife.dk/haveleksikon.htm (kig under galleri).

Er der nogen der ved, om den skal dyrkes i drivhus? Jeg har nemlig ikke et drivhus, og havde tænkt mig at forsøge på en varm terasse. Kan det mon gå an?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Lisbeth: Ja en varm terrasse, en solrig køkkenhave eller en kompostbunke er ok, græskarene kan holde sig i op til 6 mdr. køligt og mørkt, de skal i ovnen ved ca. 190 gr i ca en time, serveres som på dit billede, i en dyb tallerken formet som en fuglerede og med en god tomatsovs i midten ( blendede dåsetomater med krydderurter ). mvh Benny.

Benny N.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også