Køb af stationcar - Mazda 626?

Kære venner,

Jeg skal anskaffe mig en stationcar til ca. 100.000 kr. Kørselsbehovet varierer mellem 10 og 20.000 om året, så jeg regner med at finde en benzin'er.

Er en Mazda 626 2,0 fra omkring 2000 et økonomisk bud, eller har I andre forslag? Hvad skal man specielt holde øje med på sådan en?

/Pil
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Jeg har selv en 626 2,0 godtnok kun fra 94, men den kører og kører og kører og kø-- 200.000 km. et par tandremme og udstødning, og lidt bremser , det er alt, men bremsecalipre bag er et svagt punkt, ellers en god bil
Mvh autoole
Kan kun tilslutte mig at Mazda'en bare kører kører kører ... Vi har en 626 2.0 stadioncar, 206.500 km, 2. ejer, årgang 1996.

hej
Kan kun tilslutte mig ovenævnte Mazda er en go' bil, har lige haft en 626 fra 90 - lidt over en halv million km på bagen ca 30000km om året i 3 år og teknikken fungerede stadig perfekt da jeg afleverede den ved huggeren - men kong rust aflivede den desværre - så hvis man sørger for at holde den vedlige i undervognen har man bil i mange år og jeg har aldrig haft startproblemer - og jo jeg skal have en mazda igen-

mvh michael

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis