Swedoor fra Bauhaus på tilbud?

Bauhaus har tilbud på en inderdør fra Swedoor-Kilsgaard. Fås i hvid i højden 204 cm og i tre bredder. Jeg har kigget lidt på den. Er tilsyneladende ikke malet/lakeret men er påført en plastfilm.

På Swedoors hjemmeside er der ikke noget produkt, der passer med denne vare. Der er f.eks. ingen døre, der er angivet med en overfladebehandling i form af en plastfilm. Mon det er en særlig serie lavet til Bauhaus?

Sådan en plastfilm er vel ikke god, hvis der kommer skrammer? Kan der mon males på det??

Den er godt nok billig - 299,- kr. - men hvis det er noget bras, kan det alligevel være det samme.

Nogen kommentarer? Der er sikkert mange, der lurer lidt på dette tilbud…

Mvh

Lars K

Lars K
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kilsgaard laver en "billig" dør, med folie. ( en papdør)
Det er en fin dør, men ved at der er mange der er utilfredse med at hjørnerne er "sorte".
Det er de fordi at folien ikke er gennemfarvet så der vil opstå en sort kant i samlingerne / på hjørnerene.
Jeg ved at den findes til det tyske marked. hvor den kaldes Dekor weiß Typ 41. 8)

Pris og kvalitet hænger som sagt sammen :wink:

Mvh
CZP
som anbefaler Islandske naturprodukter fra:
www.natur-produkter.dk/sb
OK - tak for oplysningerne.

299,- kr. er jo ikke meget for en dør, og når nu andre Swedoor-produkter koster 3-4 gange så meget, lurer man jo lidt på det. Jeg ved nu rigtig med det dér folie på trods af prisen...

Mvh
Lars

Lars K
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Ang. bauhaus billig sweedor dør vil jeg gerne lige fortælle at sidste gang de kørte sådan et tilbud, der var det sørme ikk en sweedor men et eller andet de solgte, og blev slæbt i retten af sweedor, men ved ikk denne gang....
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også