Badeværelse

Hej vi overvejer at skal have moderniseret badeværelset, dvs. fliser på gulv og vægge skal vægge, der skal bygges en væg til brusekabine, vaskemaskine og bruser bytte plads de står nu overfor hinanden. Rør til vask og toilet bibeholdes. Varme laves i gulvet.
Er der nogle der har et forsigtig bud på hvad det koster at modernisere badeværelset?
(det hele skal laves af håndværkere) der skal kun være fliser på guvl og i brusekabine resten skal være glasvæg.
bare et skøn ville være dejligt.
På forhånd tak for hjælpen
hilsen sonja
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Sonja.

Nu ved jeg ikke rigtig, hvor meget i ønsker fornyet af sanitet og evt. skabe i badet??

Forrige vinter udførte jeg en fuldrenovering af et badeværelse på 5,5 m².

Badet indeholdt:
Ny sanitet, engagement med marmorvask, fliser på væg og gulv, betongulv med vandbåret varme, trælisteloft og indvendig fyldningsdør. Der skal også nævnes at alle vægge blev oprettet.
Pris herfor udgjorde med arbejdsløn og materialer kr. 85.000

------------------
Poul Erik

PE

Tak for dit svar
Vores badeværelse er ca. samme størrelse og sanitet osv. skal selvfølgelig også udskiftes,ligsom der skal lidt skab op, så prisen passer nok nogenlunde selvom vi måske havde en drøm om at det kunne gøres for ca. 50.000 kr.
hilsen
Sonja
Hej igen Sonja.

Jeg kan næsten med sikkerhed sige, at hvis i regner med 50.000 så får i en stor overraskelse, da der er rigtig mange smådetaljer som løber op i mange penge, for ikke at nævne tidsforbruget, det kan man næsten ikke engang overskue ved tilbudsberegning som prof. håndværker.
Mit forslag til jer. Regn med 100.000 hvis i ønsker et rigtig flot badeværelse, så tror jeg ikke i får nogen overraskelser.

God fornøjelse.

------------------
Poul Erik

PE

Jeg vil give dig ret der kommer altid noget ekstra oven i, så vi må nok overveje endnu engang om der skal laves nyt badeværelse for jeg synes godt nok 100.000 er mange penge,
mon det ville være et stort arbejde selv at pille fliser ned at væggen og gulvet
hilsen
sonja
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis