Erfaringer med "Danske Vinduer & Døre" søges!

Hej alle LDSere

Er der nogen det har handlet med ovennævnte firmaet ved Sunds i nærheden af Herning? Grunden til at jeg spørger er at vi overvejer at købe mahognivinduer hos dem - og de tilbyder at give 10% rabat hvis vi indbetaler det fulde beløb inden de sætter produktionen i gang.

Det lyder jo fristende, sådan at spare penge, men det er jo lidt en spøjs måde at føre forretning på, ikke?

Link: www.danske-vinduer.dk
Hej alle LDSere Er der nogen det har handlet... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad gør man så hvis pasningen mellem elementerne ikke er 100%... Lader dem gabe?
Husk nu at fortælle sandheden Stephen.
Dine vinduer havde jo ingen fejl, men jeg tilbød dig at vi alligevel godt ville prøve at tage dem hjem uden beregning og løbe dem igennem om der skulle være noget, nu hvor du jo sagde at der var en fejl. Det kan man se i min mail til dig, som du selv linker til.
Jeg syntes også lige du skulle fortælle godtfolket hvad det egentligt var du klagede over, så de måske kan forstå hvorfor vi ikke bare sendte en mand til dig for at løfte glasbåndet op igen med en kniv. Man kan jo godt komme til at røre det når vinduet monteres og det tager 10 sek. at rette det. I øvrigt havde du haft vinduerne til at stå i 5 uger, før at i monterede dem og det er måske derfor at de var lidt beskidte da i monterede dem.
Vi er kun selvfølgelig kun interresseret i at vores varer ikke fejler noget og det er også derfor at jeg tilbyder dig at vi vil tage det hjem og se på det.
Så det med at vi afviser din klage er i hvert fald ikke sandt, men der er også grænser, så husk lige at fortælle sandheden når du skriver andre og især når du gør det personligt som i med mit navn og sådan noget.

Mhv.
Thomas S. Nielsen
Danske Vinduer Og Døre a/s
Det er ikke altid 'knuden som har ret', jeg ser en stigende tendens til at kunder lyver og brokker til højre og venstre. Og kan man gennemskue det - er det for at dække over egne fejl.

Jeg køber også materialer til vores hus, og sker der fejl - skal man nok lige se i forløbet om man selv har lavet fejl.
Et par gange har jeg henvendt mig til firmaer og fortalt ærlig om mine fejl og mødte stor forståelse og fik mere ud af det end hvis jeg brokkede mig.

Hej

Vores første handel med dette firma var et enkelt dannebrogs vindue, færdigmalet. Det skulle matche eksisterende vinduer, hvor tværpost skulle være samme dimension som lodpost, hvilket ikke var standard hos D.V&D. Men der blev skrevet i købsaftale, at tværpost skulle være 116mm(samme som lodpost). Bundglaslisten skulle være i blank aluminium.
Da jeg kom for at hente vinduet, var bundglaslisten malet hvid, og tværposten var godt nok 116mm, men lodpost var mindre, hvilket så tåbeligt ud. Forklaringen var, at de ikke kunne lave overkehling eller hvad det nu hedder, så de kunne ikke have samme dimension. Men de påtog sig fejlen, og lavede en ny karm til mig. De kørte selv ud til mig med vinduet, da jeg nu var kørt forgæves en gang. Da de kom med vinduet, var bundglaslisten stadig hvid. De så selv fejlen, da de kunne se vores eksisterende vinduer, og tog derfor vinduet med tilbage, for tilretning. Da vi modtog vinduet igen, var det i orden. Det var selvfølgelig frustrende, at det var så besværligt at få det "rigtige" vindue, men Danske vinduer&Døre rettede begge gange fejlene, uden noget brok.
Jeg har siden købt vinduer derfra, hvor de var rigtige første gang. Kvaliteten og finish er ca tilsvarende, hvor jeg tidligere har købt vinduer, her er de bare billigere.
Jeg har netop modtaget 7 færdigmalede vinduer (B1-12, B1-13, B1-23, B2-13 og to B2-22) til mit nyrenoverede udhus.
Vinduerne blev bestilt og det fulde beløb betalt medio juni 07. Fik oplyst, at de ville være klar i uge 40-42, men allerede i uge 37 blev vinduerne leveret (jeg blev naturligvis orienteret om dette på forhånd)
Vinduerne er bare i orden, der er ikke noget at klage over her. Ligeledes var informationen med firmaet og servicen i top hele vejen igennem.
Ud fra mine erfaringer kan jeg bestemt anbefale danske Vinduer & Døre.
Annonce
Citat fra Handyman

Det er ikke altid 'knuden som har ret', jeg ser en stigende tendens til at kunder lyver og brokker til højre og venstre. Og kan man gennemskue det - er det for at dække over egne fejl.

Jeg køber også materialer til vores hus, og sker der fejl - skal man nok lige se i forløbet om man selv har lavet fejl.
Et par gange har jeg henvendt mig til firmaer og fortalt ærlig om mine fejl og mødte stor forståelse og fik mere ud af det end hvis jeg brokkede mig.

Helt enig.

Men til gengæld er der også som uvidende overfor at man skal tjekke sine varer ved modtagelse. Hvis bare kunderne vidste hvor langt man egentlig strækker sig for god service, og hvor tit man egentlig selv sidder med tabet for en ødelagt varer blot for at kunne yde en god service.

Froståeligt det er træls og tidskrævende.

Altid tjek ens varer grundigt igennem og reklamer for fejl og mangler ASAP, og aldrig begynde at monterer ting uden det er tjekket efter for fejl, det gør det meget sværere for sælger at få en reklamation igennem ved producenten.

www.VVS-Shoppen.dk VVS til bl.a. badeværelse og køkken. Ring til VVS-shoppen.dk på 87 37 40 30.

www.VVS-tips.dk VVS tips til dig der vil gøre det selv
Jeg Har i maj måned handlet med Danskevinduer og Døre i Sunds.
Har fået leveret vinduer og døre til et helt hus godt 18 emner.
De blev leveret 2 uger før tid på nær et lille vindue og hoved dør som kom til mig godt en uge senere.
Jeg har intet og jeg mener intet dårligt at sige om Danske vinduer og døre.
Har handlet med PN ig LK.
Og jeg har virkelig fået en rigtig god service af dem.
Du kan roligt handle med dem.
Flotte vinduer..

Mvh. Kristian
K Hedeby, tak for dine positive erfaringer som du har gjort dig den ulejlighed at oprettet en profil for at kunne dele med LDS. Men i og med Krimis spørgsmål er 2½ år gammelt må du ikke blive skuffet, hvis det viser sig, at han faktisk allerede har besluttet sig for, hvor han vil købe vinduer wink
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også