Fleksible beslag

Jeg står med et lille problem, som der forhåbentlig er nogle der har et løsningsforslag til :idea:.

Jeg skal opsætte et trådløst punkt til punkt netværk, og skal i den forbindelse opsætte to små flade antenner (retningsbestemte). Disse antenner måler 13x10 cm og vejer omkring 100 gram, så de fylder ikke meget. Problemet er, at de skal fikseres på en væg i en bestemt retning. Jeg skal derfor bruge to beslag som er så fleksible, at jeg kan få den rigtige vinkel på, og samtidig skal den ønskede retning kunne fikseres ordentligt.

Det er indenfor begge steder, og der er ikke krav til det estetiske i løsningen (det behøver ikke at være specielt kønt at se på biggrin ).

Nogle der har et bud på hvor man kan købe sådanne fleksible beslag der kan drejes i forskellige retninger og herefter spændes ordentligt fast.

Håber, at "problemformuleringen" er klar nok.

Med venlig hilsen

Hans
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv med en piberenser.... eller et stykke tykt ståltråd. Det er det bedste bud ligenu!! Det kan bukkes i den retning som du ønsker, og du kan gøre den fast i væggen ved at bore et hul og fylde det med en limpistol. (dette trick virker også hvis du har en rawplug der ikke vil sidde ordentligt fast eller du slet ikke har en rawplug)

Ellers skal jeg nok give besked hvis jeg kommer i tanke om andet.

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Tak for jeres bud - jeg tror desværre ikke at piberenserne kan holde det stabilt nok.

Jeg vil søge efter højtalerbeslag.

Andre bud er fortsat velkomne.....
Højttaler beslag er nok lidt overkill, men hvad med at kigge på de små kuglebeslag der sidder bag på nogle mobiltelefonholdere.

Alternativt kan man lave meget godt med 2-3 små møbelvinkler og et par 4 mm skruer

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis