kode til ford radio 6000CD

Jeg har købt en ny - brugt - ford hvor der fulgte en brugt 6000cd radio med fra en skadet bil.

Koden til radioen var skrevet med tush på siden men desværre har fyren der afmonterede radioen skrevet det så grimt at jeg ikke kan læse det - og ham jeg købte bilen af kan heller ikke!

Jeg søger derfor hjælp til at knække koden. Jeg har brugt 7 af de 10 forsøg så det er ved at være sidste udkald

ps.
Der er IKKE tale om en varm radio, bare om en mekaniker der skriver temmelig ulæseligt... se billede
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg gætter på 2-6-6-3 eller 2-6-5-3
Hej
2663 og 2653 samt 2693 har jeg prøvet - det var også mine/fyren der skrev tekstens gæt.

Jeg tænkte om nogen kendte til en måde at læse nr'et ud af serienr'et i stedet?

mvh
Raun
Hej Alle
Tak for de velmenende forsøg på at tolke håndskriften - men jeg har prøvet jeres forsøg allerede. :?

Radioen tillader 10 forsøg og jeg har brugt de 7 - jeg har derfor brug for en mere "stabil" måde at bruge mine 3 sidste forsøg.

Derfor er mit spørgsmål også "Har nogen kendskab til et program og/eller en måde at læse koden udfra serienummeret?"

mvh
Raun
Hej

Jeg hørte engang at man kunne komme uden om koderne på nogle autoradioer. Man skulle lade radio stå tændt, vist nok i et par timer, derefter skulle radio tillade dig at indtaste en nye kode, efter eget valg.

Jeg ved ikke om det passer, men der kan vel ikke ske noget ved at prøve.

Søren
Hej igen
Vil lige fortælle at en søgning på nettet bragte mig til http://www.radio-code.co.uk/ hvor jeg købte koden for 6 Britiske pund ~80 kroner, og det virker :lol:

Koden jeg fik var 8281 - hvordan man kan få det ud af skriften på radioen forbliver nok een af verdens uløste gåder men nu kan jeg da høre musik igen.

Tak for alle de gode råd.

Raun

ps - http://www.radio-code.co.uk/ har alle de gængse bilradioer til enhedspris på 6GBP/stk så er der andre med kodeproblemer kan jeg anbefale siden på det varmeste
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis