Splejse til Dewalt boremaskine

Hej alle,

Carl Rasmussen i Emdrup har ombygningssalg og har i den forbindelse et knaldgodt tilbud på et sæt med to Dewalt bore/skruemaskiner.

Det drejer sig om:
- DW988 slagboremaskine
- DC987KA boremaskine
- Lader
- To stk 18V 2,4 AH batterier

Pris: 2.298,- eks. moms og batteriafgift.

Jeg skal kun bruge slagboremaskinen og tænkte, at der var en anden, som kunne bruge boremaskinen?

Vi kunne fx. sige 1400,- kr inkl. moms for boremaskinen?

Se her for mere info:
http://www.carlras.dk/nyheder/nyheder/nueremdrupavisenher

Med venlig hilsen
Anders
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ahh, Anders, Jeg byder 7oo,- for boremaskinen, -incl laderen selvfølgelig.
Knudr

Venlig hilsen
Knud
Hejsa

Vil bare sige at jeg har en ditto skruemaskine DW 988K2H.
Det er bare en go´og stabil maskine der vil tjene dig trofast de næste mange husrenovationer :wink: :lol:
pas på den ikke rykker armene af dig i gear 1. :twisted:

Hilsen kewin

 

Assumptions is the mother of all major fuck-ups !!!

Kan ikke helt forstå hvad du vil sælge/splejse.
Der er to maskiner og to batterier og éen lader.
dvs du beholder slagmaskinen, et batteri samt lader. Og så er der kun éet batteri. og en maskine tilbage til evt. mig. Så skal jeg ud at købe en lader. ØØhhHhhhh Så tror jeg det er billigere at købe hele sættet selv.
JDK: En lader koster omkring 500 kr.
Det vil sige at maskinen ville løbe op i 1400+500=1900.
Normalprisen for den maskine er 3500 (hos Toolworld = det billigste sted). Du sparer altså 1600.

Hvis du køber hele sættet hos Carl-Rasmussen løber det op i 3000 kr. inkl. moms og batteriafgifter.

Ligegyldigt hvad sparer du altså en del penge.

/Anders
Hej Anders: Man skulle tro du kom fra Jylland og ikke Emdrup med det handelstalent :lol: :lol: de 2.298 er med moms + 240 i batteriafgift = ialt ca. 2.540 delt mellem os 2 = 1.270 pr. næse, og da du beholder laderen til 500 må 987 jo koste 1.270 - 500 =770 kr. eller hva ??, det kan vel stadigvæk betale sig for mig at købe hele sættet, så jeg har en lader og et ekstra batteri der er ladet op hele tiden. mvh Benny.

Benny N.
Benny Nielsen: Prisen er, som det tydeligt står i kataloget, eks. moms. Og, ja jeg sparer mere end den anden. Til gengæld skal jeg ud og købe sættet og sende den ene maskine til den anden part.

/Anders
Der står at alle priserne der i er excl moms og afgifter.
Så prisen ial må blive. 3112,5 kr. Og du vil sælge den for 1400 kr ialt. Så bliver fordelingen:

accu maskine = 1400 kr. dertil skal lægges ca 600 kr + moms for en lader = 1400+750 kr = 2150 + et ekstra batteri som normalt er med i kassen 914 kr= 3064 kr

Slagmaskine = 1712,5

Og prisen for maskinen via www.prishammeren.dk er 2.999 Så der er ikke mange basse øre at spare. Så jeg takker nej. Havde ellers fået grønt lys finansministren

link til batteri: http://www.tool-net.dk/shop/default.asp?ProductID=60467
Link til prishammeren: http://www.prishammeren.dk/shop/productinfo.asp?id=DC987KA

Det er bestemt ikke for at ditsce dig. Håber ikke du bliver sur over vore indlæg.
Og jeg takker da mange gang for at du tænkte på os herinde på GDS rummet. Håber der er andre der gør det sammen, for det er da en smart måde at handle på.
Citat fra "JDK"

Der står at alle priserne der i er excl moms og afgifter.



Husk man skal være moms registreret for at kunne handle hos carl ras .


Jeg købte min bosch gsr 14,4ve2 incl ½time lader 2stk 2,6 ah nimh batt og blå batteri lygte for 1599+m
Nej du skal ikke være momsreg. for at handle hos carl ras.
Har selv købt flere ting online hos dem, dejligt nemt og leveret lige til døren..
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis