gør-det-selv håndbog

Er der nogen der kan anbefale en god gør det selv bog? Jeg har kigget i politikens, men fundet at den er noget tynd, og kun har de almindelige "lovlige" indstallationer med. Er der fx anvendelige grundbøger for fx elektrikere, murer, tømrer osv?
Mvh
Morten
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej MEJ

hvad lægger du vægt på ? Altså hvilken type opgaver ?
Skal du renovere lidt her og der eller skal du bygge et sommerhus eller blot en enkel carport, eller er det mere en stensætning i haven der er noget for dig ?

Så bogvalget afhænger meget af hvad du vil lave og hvilke forudsætninger du har ??

Så mit råd vil nok være at du smutter en tur på biblioteket og ser lidt på hvad de har af bøger om de emner du er specielt vilde med.

Måske finder du så en yndling eller to... og så er det ellers en tur til boghandleren....

Kan du engelsk er der en del forskellige bøger på engelsk du vil kunne finde hos netboghandler, og oftest ret blligt, selv med ortoen indregnet..

MVH Njord
ja, det er selvfølgelig lidt upræcist, men i dette forum er det selvfølgelig primært husombygning/renovering jeg er interesseret i. Og niveauet er gør-det-selv erfaring fra flere projekter i huset, men hvor det til næste gang er svært at huske fx. hvor højt skal elkontakter sidde, hvilken radiator skal vælges, hvordan lægger man nye vindueskarme i og pudser en væg, bygger en lige skillevæg osv.
Hvad tænler du på af engeske bøger - de er jo ofte noget billigere!
Gør-det-selv har lavet et leksikon der behandler en lang række emner som samlet set kommer hele vejen rundt om renovering af et hus. Jeg har ikke selv nærlæst disse, men der skulle være rigtig mange gode tips, ideer og håndværker-triks

Måske disse kunne være brugbare?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis