Erfaring med Jysk Vindueskompagni

Hej GDS'ere!

Jeg skal have skiftet vinduer i mit hus, det drejer sig om 14 vinduer - både store og små. Jeg har kig på Jysk Vindueskompagni, som har gode priser, men vil gerne høre andres erfaringer med dette firma, hvis kendskab er udbredt.

Anbefaler I Jysk Vindueskompagni?

Jeg har tænkt mig at udskifte vinduer selv - men kun de almindelige størrelser (149 x 139) - det skulle være en overkommelig opgave, men de store vinduer i stuen vil jeg gerne have en fagmand til at lave og er det et problem, at sige overfor fagmanden, at de store vinduer skal komme fra samme firma som de almindelige størrelser vinduer?
Hej GDS'ere! Jeg skal have skiftet vinduer i... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har lige fået et vindue fra danske vinduer som jeg bestilte med 2 alu-lister, men da jeg fik det var der kun 1 liste på. Jeg ringede til dem og sagde at der manglede 1 liste, jeg fik at vide at de ville sende 1 liste og at det ville koste mig 200 kr. i porto. Det syntes jeg var helt urimeligt da det var dem der havde lavet en fejl, og 200 kr. var meget i porto for en liste på 43,5cm. hvorefter sælgeren bare knallede røret på.
Så mit råd er hold jer langt væk fra DANSKE VINDUER, når de først har fårt deres penge er de ligeglade med klager.
så lad vær med at spare de 10% ved at betale forud, det kan blive nogle dyre penge.
Hej Michael.

Var listen på bestilt og på ordreseddel/faktura?
Hvis det var tilfældet er det groft!
Men under alle omstændigheder bør en sælger ikke smække røret på - vil meget gerne høre mere inden jeg bestiller.
Hvordan virker vinduerne ellers - kvali, eller hvor'n?
øv jeg ville også have brugt DANSKE VINDUER - for de kan lave smalle sprosser - det er der jo ikke særligt mange at de billige producenter der overhovedet kan... men hvis de er nogle tumper gider jeg da ikke bruge dem...
Annonce
Hej
Jeg købte vinduer fra JVK for 5 år siden. Der var et par stykker som punkterede de første 2 år. Jeg ringede og de sendte straks nye, uden beregning og uden at se de gamle. Jeg har været rigtigt godt tilfreds.
Go`fornøjelse. Per.

Livet er for kort til genudsendelser!!!!!

Hej!

Jeg købte dør og vinduer i mahogny, fra JVK og de har nu siddet der i 6 år uden nogen problemer.
De blev leveret til den fastsatte tid og de svarede fuldtstændigt til forventningerne.

Hilsen

K-E

rask
Og jeg arbejder IKKE på fabrikken her på Stevns.

Hilsen K-E

rask
Jeg har også 4 år gamle vinduer fra JVK, og der er ingen problemer overhovedet - jeg tror at man skal passe lidt på med søge funktionen her på sitet lige når man søger på JVK - man får en masse gamle ting frem om hvor dårlige de var engang. Jeg har ikke hørt om nogen der har haft problemer med dem på det sidste... de er jo i øvrigt også ændret lavet om på en del ting - de blevet DVC godkendte osv.

Det er jo lovligt at forbedre sig....
Har også handlet hos JVK. Kvaliteten levede op til mine forventninger. Har ikke haft nogle problemmer med dem overhovedet.

Men de er jo heller ikke de billigeste mere.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis