Erfaring med Jysk Vindueskompagni

Hej GDS'ere!

Jeg skal have skiftet vinduer i mit hus, det drejer sig om 14 vinduer - både store og små. Jeg har kig på Jysk Vindueskompagni, som har gode priser, men vil gerne høre andres erfaringer med dette firma, hvis kendskab er udbredt.

Anbefaler I Jysk Vindueskompagni?

Jeg har tænkt mig at udskifte vinduer selv - men kun de almindelige størrelser (149 x 139) - det skulle være en overkommelig opgave, men de store vinduer i stuen vil jeg gerne have en fagmand til at lave og er det et problem, at sige overfor fagmanden, at de store vinduer skal komme fra samme firma som de almindelige størrelser vinduer?
22 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Som fagmand må jeg sige at det jo er op til kunden hvad han vil have. Og da alle de andre vinduer nu er fra pågældende firma, vil der med stor sandsynlighed være forskel i udformningen, skulle de komme fra forskellige firmaer.
Det er da vist de vinduer de har, i stabler, i Bauhaus...
Jeg siger ikke noget, men tag et kik på dem. :wink:

Sniffer  
Citat fra ClausJul

Hej GDS'ere!

Jeg skal have skiftet vinduer i mit hus, det drejer sig om 14 vinduer - både store og små. Jeg har kig på Jysk Vindueskompagni, som har gode priser, men vil gerne høre andres erfaringer med dette firma, hvis kendskab er udbredt.

Anbefaler I Jysk Vindueskompagni?

Jeg har tænkt mig at udskifte vinduer selv - men kun de almindelige størrelser (149 x 139) - det skulle være en overkommelig opgave, men de store vinduer i stuen vil jeg gerne have en fagmand til at lave og er det et problem, at sige overfor fagmanden, at de store vinduer skal komme fra samme firma som de almindelige størrelser vinduer?


ja jeg vil da helt klart anbefale dem, købte selv vinduer fra dem sidste år, og har intet at sætte fingre på biggrin

jeg fik ihvertfald en fin rådgivning da jeg skulle købe fra dem, så det er også der jeg handler når de sidste par vinduer skal skiftes.

og jeg skiftede selv alle sammen man er vel ikke GDS for ingen ting :wink: tongue

det kan du se billeder fra på www.lynghoy.dk

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Hm... Der er mange som fraråder JVK. Er det kun dem som har de dårlige oplevelser.

Hvad med dem som har gode erfaringer med JVK? Er der kun en enkelt?

Claus
Annonce
Vi har Outrup-vinduer, virkelig fine materialer, 90% af deres træ består af kernetræ.
Når man evt. skal have store vinduer er det bedst at vinduesrammen/karm ikke giver sig/slår sig - derfor er kernetræ godt.
Mon ikke du kan få noget at vide om Jysk Vindueskompagnis valg af træsort og egneskaber?


http://www.outrup.dk/

 

Syntes nu stadig du skal kikke i historikken med søgefunktionen.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg har blandede følelser. Kvaliteten er OK - tilsvarende er den indledende service. Jeg vil bare fraråde at gøre ordren for kompleks. I mt tilfælde, bestilte jeg både vinduer med og uden lydglas. Ved levering, var der ingen særskilt markering af forskellen (overhovedet) og det kunne ikke konstateres ved at vurdere tykkelsen. Det gav en lang dialog efterfølgende.

Tilføjelse: Man kan iøvrigt godt få rabat, når man handler der. Det kræver selvfølgelig, at man handler for et vist beløb. Prøv det

----------------------------
Hvis det ikke kan ryges, så er det ukrudt.
Jeg har samme erfarning med komplekse bestillinger over nettet, bestil varerne i grupper.

 

Handyman: Jeg har fået at vide fra Outrup Vinduer A/S at bestillingerne skal ske gennem en tømrer så det er ikke ligefrem et GDS-venlig firma.

Ja, jeg skal bestille 8 100% ens vinduer, så det burde ikke være et problem på det punkt.

Det er ikke nemt at vælge leverandør, når man ser at der er kritik og nogle steder positive oplevelser....
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis