Hvad er egentlig ideen med at quote hele indlægget.

Når I svarer, det hele står jo lige op over.

Kønt er det jo ikke.

Bare en venlig forespørgsel.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er enig med PeterR - det er en uskik at quote hele det foregående indlæg. Det virker meget fint der hvor man vil fremhæve en pointe og lignende, men det generer læsevenligheden der hvor der ukritisk citeres hele det foregående indlæg. Hvis det er flere forskellige forfattere til indlæg tidligere i tråden kan man jo blot lige henvise til den forfatter man ønsker at knytte en kommentar til.

Jeg synes dog ikke, at problemet er så slemt i dette (dejlige) forum i forhold til hvad man ser andre steder.

/Hans
Citat fra PeterR

Når I svarer, det hele står jo lige op over.


Det hele står jo kun lige op over, hvis der ikke er andre, der svarer i mellemtiden (og der når jo ind imellem at indløbe nye svar fra man trykker "besvar", til man trykker "indsend", så indimellem kan det jo være godt at vise, præcis hvad det er, man kommenterer, så man undgår misforståelser - men der er vist sjældent argumenter for at citere hele indlægget - ud over dovenskab og dårlig "citationskultur" smile

Edit: Og det skete jo så fx her, at mit svar ikke kom lige unde rdet, jeg svarede på :lol:
citationskultur


Det var lige det ord jeg søgte efter.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis