Hvilken grill er bedst i udestue?

Jeg vil gerne have en grill i min udestue. Jeg er klar over, at dørene ud til skal stå åbne når vi bruger den, men jeg vil nu alligevel gerne kunne sidde i udestuen og grille en god steak mens sommerregnen trommer på taget biggrin

Jeg er bare i tvivl om, om jeg skal købe en almindelig kuglegrill med kul, eller om jeg skal købe en gas grill med lavasten?

Jeg er klar over, at de begge oser lige meget når fedtet drypper (derfor åbne døre) men bortset fra det, er den ene så at foretrække frem for den anden??

Hvad mener I? Hvorfor mener I det? Hvad er jeres erfaringer?

Mvh Zara.

Har lige købt hus efter 10 år i lejlighed, har brug for meget hjælp ;-)
Jeg vil gerne have en grill i min udestue. Jeg er... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med et halvtag, uden for udestuen som grillen kan bo under

Green

Det bliver nok løsningen. Jeg har i eftermiddag fundet en "kuffertgrill" i et hjørne af værkstedet. Jeg troede faktisk den var forsvundet i flytningen smile

Nu starter jeg med den, og en parasol. Så må vi se hvordan det virker, og arbejde derfra.

Tak for rådene allesammen, og ganske givet også tak fra mine kommende gæster som ikke behøver frygte kulilteforgiftning biggrin

Har lige købt hus efter 10 år i lejlighed, har brug for meget hjælp ;-)
Hmmm!
Hvad med en muret gril med skorsten?
Den må vel virke som en pejs og dermed eliminere kulilteproblemet!?

- Bare en tanke 8)

mvh. John
Citat fra JohnKJ

Hmmm!
Hvad med en muret gril med skorsten?
Den må vel virke som en pejs og dermed eliminere kulilteproblemet!?

- Bare en tanke 8)


Det er een af de rigtige løsninger. Bare der er skorsten, der er af en given størrelse (som kan oplyses af skorstensfejeren. Kontakt ham, da det jo også er ham der skal godkende projektet) Laves pejsen udenfor overdækningen skal han ikke godkende arbejdet

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis