Hvilken slags kedel er dette??

Hejsa


Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde ud af hvilken type kedel dette er:



Jeg har påtænkt mig at montere en stoker derpå... nogen erfaringer?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Er det kun mig der ikke kan åbne dit billede? Ups så kunne jeg alligevel. Skal man locke på for at kunne se billeder?
Kender ikke kedlen, men hvis den har en god stor åbning burde der bestent kunne være plads til en stoker, eller hvad med en træpillebrænder? Bioline? TB-mini?

mvh Anders
Jeg har også en salmander kedel hvor jeg ved at stoker kan monteres på, men den er helt kokset/tjæret til... og jeg ved ikke lige hvordan jeg skal få den renset igen... nogle råd?
Hej igen

Den øverste låge er vel til røgrørerne? I øvrigt har forskellige stokere forskellige krav til kedelrummets dimentioner. Disse betyder altså også noget og ikke bare åbningens størrelse. Der er jo også muligheden at købe en enhed bestående at både stoker og kedel. F.eks de Baxi Multiheat blevet betydelig billigere og fåes f.eks her http://www.billigvvs.dk/Varmesystemer/Stoker%20og%20tilbehør/353dc882bc204e7360c88669f216153f.html
Kedlen er jo i den sammenhæng relativt billig.

mvh Anders
Jeg har et cersenit toilet, hvor låget er smadret, er der en der ved hvor man kan købe et nyt, når jeg spørger en vvs mand ryster de alle på hovedet. låget måler 29 X 15 cm.
mvh [email protected]
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis