Orla Nautrup

Hej alle...

Jeg er inde for anden gang i mit liv, på denne side.

Det var ved et tilfælde at jeg støtte på dette debat forrum, og ærligt, det virker sku' som et godt sted at finde svar og løsninger på de små dagligdagsproblemer eller de mindre ombygninger

Jeg vil i sær fremhæve Orla Nautrup's ærlige og konstruktive måde at svare på, han virker sku' som en ærlig og god håndværker, der heldigvis holder en sund potion ærlighed, etik og ære i sit håndværk.... Lad os få nogle flere af hans type

Hilsen freelance tegner/Designer

Per Illum
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej alle... Jeg er inde for anden gang i mit liv... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej allesammen

Allerførst vil jeg sige at det er godt med lidt krydderi på tilværelsen, og tak for de meninger som bliver givet til kende, på både godt og ondt (især de ikke anonyme).

Det kan godt være min stil er lidt firkantet, men sådan er vi jo så forskellige.
Som jeg tidligere har givet udtryk for er min ide med deltagelsen i dette forum (og andre lignende), at være med til at løfte niveauet for GDS/LDS arbejder, og da min tid er knap vil mine indlæg til tider være korte og temmelig direkte.

Nogle har oplevet at jeg har korrekset dem når de har givet råd som efter min mening er dårlige/ forkerte, og i sådanne situationer føler jeg, at det somme tider har været nødvendigt med en beskrivelse af min baggrund for udtalelserne.

Et godt råd: lad være med at give råd om noget i tror er rigtigt, men kun om det i ved.

Hold humøret højt alle (det gør jeg).

PS: Iøvrigt synes jeg selv at det er en rigtig god/bred baggrund jeg har for udtalelserne (UPS!!!)

wink

------------------
www.orla-nautrup.dk
Kritik for selvglæde fra en der kalder sig selv "Kejser-10-4!!!!! Ved ikke hvad jeg skal sige, men det kunne sagtens være noget fra cirkus-branchen.

Jeg faldt lige over denne gamle tråd, og kan ikke lade være med at "friske den op" her i min karierres efterår, for at se om der er sket nogen holdningsændringer   

Orla - du kommer altid med gode konkrete, og brugbare svar..  

Det vil jeg gerne rose dig for.. :-)
Hvornår er det efterår? Så længe man kan (og gør) øse af sin viden, som du gør - så er bladene ikke falmet helt ;-)  

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce

Opdagede lige tråden var 15 år gammel, du har dæleme været her længe Orla.

Orla - jeg opfatter dig som meget seriøs, én der lyttes efter, og altid kommer med gode veldokumenterede svar. Bliv ved længe endnu.


Søren O

Er dine albuer blevet så stive at du ikke kan klappe dig selv på ryggen ?   

Nå spøg til side, det var sgi da en meget underlig tråd. Noget lignende har jeg da ikke set i de sidste 6-8 år . Jo måske omkring "håndværker" men det var så lidt den modsatte vej. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis