Tråden er låst

S: stort computer / skrivebord

solgt solgt

Lennart
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det fylder hos mig er der ingen som skal have et billigt bordsmile smile

Lennart
Citat fra lennart horndrup

det samler støv kom med et fornuftigt bud så jeg kan få ryddet op inden vinterensmile smile

Hvad har du mon selv givet for det på genbrugs pladsen ?

V.h Håndværkeren smile
tja det komme direkte fra et kontor og jeg har selv et magen til, så deeeeett
og skal du ikke ud og lave sort arbejde smile

v.h lennartsmile

Lennart
Hej håndværker: Hvad har du mod Lennart og Klaus, siden du sviner dem sådan til, jeg har en masse links der måske kan hjælpe dem lidt, men jeg tør ikke henvise dem til disse links så bliver man vel bare meldt til Jørgen ? eller hva ?rolleyes rolleyes Ps du lyder som en gammel sur jyde. Mvh Benny ( 91 år ) rolleyes

Benny N.
Annonce
Citat fra Benny Nielsen

Hej håndværker: Hvad har du mod Lennart og Klaus, siden du sviner dem sådan til, jeg har en masse links der måske kan hjælpe dem lidt, men jeg tør ikke henvise dem til disse links så bliver man vel bare meldt til Jørgen ? eller hva ?rolleyes rolleyes Ps du lyder som en gammel sur jyde. Mvh Benny ( 91 år ) rolleyes


Som jeg har skrevet til dig, så har jeg intet imod Lennart og Klaus. Og jeg sviner dem over hovedet ikke til ved at spørge om hvad de selv har givet for bordet på genbrugs pladsen. Så kan de give mig et svar på det. Så hvem er den Gamle sure mand mon ??

V.h Håndværkeren smile
i mine øre er genbrugspladsen negativt og det havde du ikke behøves at nævne og svar kun på et indlæg som du kan bruge til noget istedet for dette.sad

Lennart
Citat fra lennart horndrup

i mine øre er genbrugspladsen negativt og det havde du ikke behøves at nævne og svar kun på et indlæg som du kan bruge til noget istedet for dette.sad

Man må altså ikke forsøge at lave lidt sjov med dig ?
Genbrugs pladsen er noget af det bedste verden har opfundet i nyere tid.

V.h Håndværkeren smile
jeg elsker sjovsmile men jeg prøver at sælge noget som ikke er hentet på en genbrugsplads og så skal min tråd ikke omhandle alt muligt andet selvom det er sarkasme du fyrer af.smile

Lennart

Lennart
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis