Tråden er låst

S: stort computer / skrivebord

solgt solgt

Lennart
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen Håndværker, vi er helt enige om genbrugspladser, jeg henter muld dernede, som haven får 10 cm af om efteråret, vi smider ud som aldrig før, så hvis tingene kan genbruges, istedet for at blive brændt er det jo alletiders, det ene år kunne man aflevere sit gamle juletræ dernede og få et paradisæbletræ i bytte, næste år fik man et rønnebærtræ og de gror begge fint.
Men jeg tror stadigvæk ikke at Lennart har hentet sit bord nede på genbrugspladsen, men det kan jo godt være jeg tager fejl, og du har ret som du skriver Mvh Benny rolleyes rolleyes

Benny N.
Citat fra Benny Nielsen

Jamen Håndværker, vi er helt enige om genbrugspladser, jeg henter muld dernede, som haven får 10 cm af om efteråret, vi smider ud som aldrig før, så hvis tingene kan genbruges, istedet for at blive brændt er det jo alletiders, det ene år kunne man aflevere sit gamle juletræ dernede og få et paradisæbletræ i bytte, næste år fik man et rønnebærtræ og de gror begge fint.
Men jeg tror stadigvæk ikke at Lennart har hentet sit bord nede på genbrugspladsen, men det kan jo godt være jeg tager fejl, og du har ret som du skriver Mvh Benny rolleyes rolleyes

Hej Benny.
Det troede jeg da heller ikke han gjorde, jeg var bare lige i humør til at lave lidt skæg, som desværre blev misforstået.
Jeg har for nyelig hentet en nyere yderdør end den der sad i huset jeg bor i, det er endda en med thermoglas hvor den gamle blot er en egetræs dør med 9 enkelt ruder i. Nu er det sådan at huset er indrettet lidt skørt i forhold til varme fordeling fra en brændeovn i stuen, så jeg er nødt til at have dørene stående åbne ud til forgangen for at få en jævn varme i huset.
Se så er sådan en dør jo en guldgrube, der skal lige en ny karm til, den laver jeg selv i løbet af en eftermiddag når tiden er til lige netop det.
Den tidligere ejer af huset betalte 20,000,00 Kr. om året for Elvarme i et hus på 90 m2. det er fuld stændigt ude af proportioner, og det har jeg som Pensionist slet ikke råd til.
Og jeg elsker at gå og istandsætte reparere o.s.v.

V.h Håndværkeren smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis