Billigt værktøj

Til info for dem der ikke ved det har Stark billige kap geringssave i øjeblikket. Fik en DW 707 til 2120 kr inkl moms. De har også Bosch blå serie til ca 2400 inkl moms. De er i deres profkatalog. Jeg har aldrig set DW 707 så billigt
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har lige netop i dag købt en DeWALT Bore/skruemaskine nedsat fra 2600,00 til 700,00 Kr. på tilbud. Så der må være nogen der tjener tykt på de maskiner.

V.h. Håndværkeren
personligt gider jeg ikke købe discount værktøj.
har lige måtte skifte min skruemaskine efter 6 år det var en fin atlas 14,4. den er nu skiftet til milwaukee 18v prisen er høj, men det er værktøj der virker.
kap gerings sav. bosch med arbejdsbord.
den skær større emner end dewalt, koster en lille smule mere, men fik bordet med, og så har den laser og lys, glider bedre i udtrækket..
vil ikke kritisere dewalt, men det er ikke hvad det har været, synes det er blevet for plastik agtigt.
Citat fra Multihåndværkeren

Den Dewalt boremaskine tror jeg næppe har kostet 2600, maskinen er ikke meget mere værd end de 700 kr. som du har givet.


Tak for dit positive svar ! rolleyes
Citat fra Multihåndværkeren

Den Dewalt boremaskine tror jeg næppe har kostet 2600, maskinen er ikke meget mere værd end de 700 kr. som du har givet.


Præcis, lidt ligesom El-giganten osv, man kan altså ikke helt regne med deres "NORMAL PRIS" men det ser da godt ud med den store besparelse, vor herre bevares.

www.VVS-Shoppen.dk VVS til bl.a. badeværelse og køkken. Ring til VVS-shoppen.dk på 87 37 40 30.

www.VVS-tips.dk VVS tips til dig der vil gøre det selv
Annonce
Citat fra Håndværkeren

Tak for dit positive svar ! rolleyes


Ja, det er jeg ked af!!

Denne maskine fra DeWalt er måske en udemærket gør det selv maskine (hvis du altså kun har små hobby opgaver)

Den er på 12V, har 10 mm borepatron, og jeg mener også at den ikke er elektronisk, dvs. den er ikke specielt god til skrueopgaver, så det er vel lidt forkert at kalde den en skruemaskine??

Jeg tror du bliver ked af dit køb, da denne maskine ikke er en "håndværkermodel"
2600,- er hva en håndværker betaler for de store 18 volt batteri maskiner, tror heller aldrig den dewalt i stark har kostet mere...!

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Den jeg fik blev købt i håndværkerafdelingen hos Stark, det er model DW907K2 med elektronisk styring, 2 gear, 2 batterier og en time lader med automatik.
Nu var det ikke meningen at starte en længere debat om forskellige mærker. Blot at videregive et lille hint om tilbudene. Jeg har selv afsøgt markedet i noget tid og det billigste jeg har set DW 707 til er ca 2600 og mange steder står den til over 3000. Så prisen i Stark på de 2120 er ret god
Hej Rasmus.
Sådan går det tit her på LDS. Vi starter i den ene ende og når et eller flere resultater fra det startende vink.
Du skal have tak for dit vink, der er helt sikker nogen der har kunnet bruge det !

V.h. Håndværkeren
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis