Godt nytår!

Tak for alt i år 8) Ikke mindst for de hilsener,der havner hos mig i disse dage - ih de luner biggrin Der er lidt at nå, inden året er omme, så fortvivl ej, jeg lever endnu :wink: og vender "frygteligt" tilbage...

Med efterfølgende morgenfotos vil jeg gerne ønske jer alle et GODT NYTÅR 8) med håbet om et kanon 2006 på LDS :!: Og kransekage a' la Anje 8) *sluuuurp*
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Godt nytår til dig Zep og til alle jer andre.

Aldrig har der været så stille en 31/12. Indtil nu har jeg ikke hørt et eneste brag i dag eller også er min hørelse bare forsvundet :lol:

Mvh. JørgenE
Kære alle LDS mange tak for det gamle år, med alt jeres arbejde så vi andre kunne have en dejlig og god info kilde, også tak for alle jer der har været her igennem det gamle år, jeg håber det nye år bliver ligeså godt som det gamle, altså på LAV-DET-SELV, jeg( vi ) har fejret nytår 3 gange
først det Russiske kl. 23 Estonisk tid og så selvfølgelig kl. 24 Estonisk nytår, så igen kl. 0100 Det Danske nytår, men vi har haft dejligt vejr til alt det der høre med, ikke så meget vind -2 og en masse fyrværk fra div. naboer :lol:
Endnu engang tak for alt den hjælp jer har fået fra dette forum.
Ha´det rigtig godt alle sammen. biggrin
MVH Preben41

preben

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis