dual layer på dvd afspilleren

Hvis man laver en 1:1 kopiering af sine DVD'er til en Dual Layer skive, kan disse så aflæses i min DVD afspiller (Philips 9000L)

Jeg køber jo nok snart et par skiver, men hvis i lige kunne svare om det ville virke, hvar jeg fri for at ødelægge nogle af disse forholdsvis dyre skiver.

Med venlig hilsen
Lars Markussen
http://www.allegade55.dk
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Lars: Skal du kun bruge filmene med danske tekster, så burde de kunne være på en dvd+rw til en 5, den kan du genbruge små 1000 gange, en dual layer koster ca 25 og på den er der ikke råd til at lave fejl. som der er på +rw, jeg tror din Philips 9000 er for gammel, men jeg aner det ikke ( er den fra midt i 2003 ? ) mvh Benny.

Benny N.
Citat fra Benny Nielsen

Hej Lars: Skal du kun bruge filmene med danske tekster, så burde de kunne være på en dvd+rw til en 5


Efter min erfaring er det de færreste film, der kan være på en enkeltsidet DVD uden rekomprimering, selv hvis man skærer alt overflødigt væk (tekster, lydspor, ekstramateriale, menuer)! Men med fx Nero Recode bliver kvaliteten efter min mening rigtig god, så det er egentlig kun tidsforbruget, der er et problem i den forbindelse.

På siden her kan du se, hvilke formater en lang række afspillere understøtter. Jeg kan ikke finde din 9000L, men der er en Philips 9000S, som tilsyneladende understøtter DVD+R DL. Siden www.videohelp.com kan i øvrigt godt anbefales, hvis man arbejder med digital video i alle afskygninger!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis