Administrator

:shock: Hvordan får man fat i Administrator

Point2you
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er her.

Med venlig hilsen

Jørgen
Men vi er vel enige om, at du i virkeligheden forsøger at reklamere for noget, der vel er en slags pyramideselskab?

Citat fra din hjemmeside www.point2you.dk:
Som kunde hos point2you, får du kvalitets produkter til konkurrence dygtige priser. Kunder kan via web-shoppen bestille varer over Internettet eller købe Point2you's produkter direkte fra en af vores forhandlere.

Hver gang du har købt for 500 euro eller har henvist en kunde, der har handlet på sin egen webshop vil du få tildelt 100 point. Pointsystemet vil inden kort tid være synligt på siden.

Er du imellem de 20 personer, der har flest point på en periode på 5 år, vil du endvidere få del i 20 % af firmaets aktier.
Citat fra Lars ON

Men vi er vel enige om, at du i virkeligheden forsøger at reklamere for noget, der vel er en slags pyramideselskab?

Citat fra din hjemmeside www.point2you.dk:
Som kunde hos point2you, får du kvalitets produkter til konkurrence dygtige priser. Kunder kan via web-shoppen bestille varer over Internettet eller købe Point2you's produkter direkte fra en af vores forhandlere.

Hver gang du har købt for 500 euro eller har henvist en kunde, der har handlet på sin egen webshop vil du få tildelt 100 point. Pointsystemet vil inden kort tid være synligt på siden.

Er du imellem de 20 personer, der har flest point på en periode på 5 år, vil du endvidere få del i 20 % af firmaets aktier.





Handel: dan6 (3) købt ÅRETS JULEGAVE -MANDELGAVEN!!! Dato: 1/1/2006 12:46

Negative karakterer: "mandelgave" men ikke hørt fra sælger endnu 1 jan. 2006 point2you var: sælger
: Har den 14. december sendt mail til dig, hvor bankinformationer mm. stod på...


Handel: dan6 (3) købt Hold din MC ren og beskyt den med Nano Dato: 1/1/2006 12:44

Negative karakterer: Måtte rykke sælger flere gange point2you var: sælger

Citater taget fra point2uou´s karekterbog på www.qxl.dk
Så det er jo ikke sikkert at gæsten du er utilfreds med har været helt forkert i sine betragtninger

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Citat fra Point2you

Citat fra Jørgen

Jeg er her.

Hejsa!
Jeg kan ikke forstå, at det er tilladt, at svine andre til herinde.
Jeg vil gerne have, at du sletter indlægget skrevet d. 6/12-05 af en gæst.


Du har skrevet tre indlæg:
- Ét, der er lettere kamoufleret reklame, hvilket ikke er velset i forum (burde ikke komme bag på dig, dadet er normalt i de fleste fora, at reklamer er uvelkomne!).
- Ét, hvor du kalder på administrator.
- Ét, hvor du øffer over at blive "svinet til".

Jeg må indrømme, at jeg får lyst til at hente dig en "tudekiks", for jeg synes ærlig talt, det er lidt ynkeligt!

Jeg synes, det er ærgerligt, at Jørgen ikke konsekvent sletter reklameindlæg fra forum - jo flere der får lov at blive liggende, jo mere fristende bliver det for andre at spamme forum med mere eller mindre seriøse reklamer fra mere eller mindre seriøse firmaer (som regel mindre seriøse, da de seriøse som regel holder sig fra den form for markedsføring).

Det eneste værn mod reklamerne er de kritiske svar, der kommer, som forhåbentlig både kan afskrække både potentielle kunder fra at reagere på reklamen og potentielle spammere fra at følge eksemplet og risikere at blive "lynchet".
At du tilsyneladende har været så uheldig at ramle ind i et vredt offer for dit pyramideselskab (eller hvad det nu er for et koncept) kan jeg dårligt have alvorligt ondt af!
Til Point2you

Jeg har læst din henvendelse ovenover og har også modtaget 2 mails fra dig om politianmeldelse af siden.

Nu kunne det vel være på sin plads at nævne hvor det indlæg du klager over befinder sig, eller forventer du jeg kigger de 44.000 indlæg igennem?

Du bedes skrive i hvilken gruppe og hvad emnet hedder som overskrift og navnet på personen du klager over, så skal jeg kigge på det, men vær sikker på, at vi kun i ekstreme tilfælde øver cencur på siden.

Derimod har en klager selvfølgelig ret til selv at fremkomme med sine bemærkninger, og så lade det være op til læserne at vurdere hvad der synes korrekt.

Hvis du har reklameret for et produkt eller et firma som er uden relevans til siden, er det klart mod vores regler og kan indebære sortlistning på siden.

Men som nævnt. Giv mig gruppe og emneoverskrift så skal jeg se på det.

Med venlig hilsen

Jørgen
Administrator

Med venlig hilsen

Jørgen
Hej jørgen og alle i andre!

Klagen er her:

ANTI PUK
Gæst





Skrevet: Tirs 06. Dec, 2005 9:24 Emne:: Re: Nano forsegling

--------------------------------------------------------------------------------

Din reklame for dit pyramideselskab og deres produkt - kan du da godt spare os for... Du skylder mange penge til tidligere medlemmer, og dem skulle du hellere bruge tiden på at fremskaffe i stedet for at over spamme diverse forrummer her på Internettet med den samme sætning...Har du prøvet... HAR DU FUCKING FORSØGT AT REDDE DINE INVESTORE!!! IDIOT!!!

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Hej Birger.

Ok, så er jeg med, og disse indlæg kan jeg godt huske.

Produktet syntes jeg ikke var u-relevant for siden, så derfor ok, men jeg brød mig ikke om dit ordvalg (idiot), det bruger vi ikke på siden, men lidt plads skal der jo også være plads til, hvis det er en aktiv bruger, der normalt opfører sig ok, og det er du jo :!:

Med venlig hilsen

Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Citat fra Jørgen

Hej Birger.

Ok, så er jeg med, og disse indlæg kan jeg godt huske.

Produktet syntes jeg ikke var u-relevant for siden, så derfor ok, men jeg brød mig ikke om dit ordvalg (idiot), det bruger vi ikke på siden, men lidt plads skal der jo også være plads til, hvis det er en aktiv bruger, der normalt opfører sig ok, og det er du jo :!:

Med venlig hilsen

Jørgen


Det må være een "ommer" da det var gæsten, og IKKE MIG der kan de der flotte superlativer.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis