God jul !!

Så må I allesammen have en rigtig god jul.

Med julehilsen

JørgenE

Mvh. JørgenE
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nå ja, det er vel ved at være hen ad de tider :-) Jamen så god jul i lige måde
Ja jeg stemmer også i, mens jeg sidder her og frådser med strømmen...

I disse dage bruger vi mange levende lys og igår valgte vi at hente aftensmaden i byen for at spare på de små elektriske dibbedutter... Ja faktisk sad jeg for lidt siden og smilede ved tanken om, at man egentlig imorgen burde køre stegen til bageren som i en længst svunden tid. Faktum er, at det kan blive en ovenud hyggelig juleaften (hvis man forstår at værdsætte), hvis Østkraft ikke kan følge med 8) Ellers må weberen og de forede grydelapper frem hos dem, der skal stege and :lol:

http://www.dr.dk/Regioner/Bornholm/Nyheder/Andet/2005/12/23/055801.htm

Så med min nys erhvervede helt egen "Lysets Engel"/Amalie vil jeg ønske jer alle - ikke mindst dig kære JørgenE samt alle de folk, der knokler med at levere strømmen

En Rigtig Glæderig og Hyggelig Jul 2005
Jeg vil også gerne ønske alle en rigtig glædelig jul samt et godt nytår.

Samtidig vil jeg gerne sige tak til alle for alle de gode bidrag og den positive stemning der er her på siden.

Med venlig hilsen

Hans
Også ønsket om en glædelig jul til jer alle.

Søde Zephirine....skal jeg lige hurtigt sende en pakke el????
Ka være jeg har noget gammel strøm, som jeg ik liiiiiigee skal bruge..LOL

Sniffer  
Citat fra Sniffer

Også ønsket om en glædelig jul til jer alle.

Søde Zephirine....skal jeg lige hurtigt sende en pakke el????
Ka være jeg har noget gammel strøm, som jeg ik liiiiiigee skal bruge..LOL


ka jeg få en pakke med ?? :lol:

er jo lokaliseret på samme ø der i disse dage er sendt 20 år tilbage i tiden :?
men det gir jo en vis julestemning, tv'et slukket og gang i brændeovn og stearin lys biggrin
håber bare der er batteri nok på Østkraft i morgen så flæskestegen ka blive færdig :wink:

men en super glædelig jul her fra ska det da også lyde

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Annonce
Hej med jer alle, ja her fra det snedækkede Estland, skal der også lyde en
Rigtig glædelig jul og et godt nytår :lol:
MVH Preben41

preben

Også en god jul herfra.

Mvh. Birger

P.S. Specielt til østdanskerne her i nødens stund

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Hej Zephirine: Det med stegen kan jeg ikke huske, selv om jeg er tæt på 75, hvis du forstår hvad jeg mener biggrin biggrin og Preben kan vi sende børn og børnebørn ned til dig i sneen ? her er der 7 + gr. og det tisser ned, det skulle blive lidt koldere men ingen sne imorgen. Men Sniffer du er vel glad for det varme vejr, så sprænger dine beholdere jo ikke.

Glædelig jul til alle 3684 + de ca 1149 gæster mvh Benny.

Benny N.
Citat fra Benny Nielsen

Hej Zephirine: Det med stegen kan jeg ikke huske, selv om jeg er tæt på 75, hvis du forstår hvad jeg mener biggrin biggrin og Preben kan vi sende børn og børnebørn ned til dig i sneen ? her er der 7 + gr. og det tisser ned, det skulle blive lidt koldere men ingen sne imorgen. Men Sniffer du er vel glad for det varme vejr, så sprænger dine beholdere jo ikke.

Glædelig jul til alle 3684 + de ca 1149 gæster mvh Benny.



Ja selvfølgelig Benny....
Og ja selvfølgelig Gert.....

Ømmm- - forresten viser statistikken, at man får børn når strømmen smutter i flere dage......*fnizz* altså ca. ni mdr.efter.


Og Preben...den juleinvitasion du sendte, er ikke nået frem endnu :lol: Håber de medsendte billetter kan ændres datomæssigt....LOL

Sniffer  
Hej til jer alle!!
Vi kunne da godt bruge lidt hjælp til at rydde sne, det har været snevejr de sidste timer, og der er ikke faldet noget ud :lol: Benny, Sniffer, men jeg kom først i seng kl.03.15 da vi havde været ude i lufthavnen efter en af Drengene der arbejder i London.
Igen ha´en rigtig god jul og et ligeså dejligt nytår, med hensyn til denne dejlige LAV-DET-SELV MANGE MANGE TAK TIL JER ALLE DER HAR MED DEN AT GØRE. biggrin
MVH Preben41

preben

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis