afrensning & maling af eternittag

Jeg ønsker råd om afrensnig og maling af eternittag
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Før du gør noget som helst skal du meget kritisk vurdere om dit tag er i en så god stand at det kan betale sig at rense og male.. Hvis ja så overvej at få en prof til at rense det af og så evt selv male det.
Den proffe afrensning vil gå godt i dybden og du kan sprøjte male taget med fint resultat.

Jeg ved ikke hvad en afrensning koster, men en ca pris på en afrensning og maling af en proffer ligger på ca 60-70 kr. / Kvm. Så det er jo ikke gratis......

Venligst Njord

MVH Njord
Hej!

Min nabo har fået renset og malet 200m2 eternittag for 18.000,-. Desværre for ham er den fine sorte matte overflade falmet og nærmest blev lys koksgrå på kun et halvt år. Det samme er tilfældet for andre huse i nabolaget.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Til Erik, kan du ikke finde ud af hvad for en type maling der er brugt, så jeg ikke køber den samme. Jeg har købt et B7 Mocca tag der skal farveskiftes.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Hej Peter R

Jeg tror ikke naboen er klar over hvilken maling der blev brugt. Vi bor i Kolding, men det var en selvstændig håndværker fra Herning med gammelt og slidt udstyr (der brød sammen undervejs, så det blev forsinket et par dage) der rensede og malede taget.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også