afgift på hårde hvidevarer ???

Jeg står for at skulle til at købe ALT indenfor hårde hvidevarer og har nu hørt, at fra 1 januar 2006 skal man betale en afgift når man køber disse ting.
Jeg har egentlig tænkt mig at vente til udsalget i januar men har samtidig hørt, at hvis jeg køber det inden 1 januar slipper jeg for afgiften.
Jeg kan ikke finde noget om det på nettet. Er der nogen her der kender til hvor jeg skal søge viden om dette :?:

MULLE.....
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er selv i gang med at rekvirere hvidevarer (køleskab, opvaskemaskine, ovn og kogeplade), men har intet hørt om afgifterne (dermed ikke sagt, at de ikke er på vej).

Hvis du venter til januar pga. priserne, så køb hellere hvidevarer på nettet. Vi har sparede næsten 12.000 ved at browse et par timer på nettet og sammenligne priser. Vi benyttede følgende side til at danne os et overblik: www.hvidevarepriser.dk. Derefter købte vi hos www.lavprishvidevarer.dk/ og Dronninglund Hvidevarer Center www.el-tjelle.dk.

Jeg kontaktede begge steder og kunne selv vælge en leveringsdato.

Ellers husk at være obs på fragt- og leveringsomkostninger.

Mvh
Kim
med mindre du kender nogen der vil sælge til indkøbspris så prøv Fleggaard - du kan/skal selv hente i Harrislee - jeg har hentet vaskemaskine og tørretumbler dernede, jeg kunne ikke finde nogen billigere (sparede 800 på vaskemaskinen ift billigste tilbud herhjemme). Jeg fandt ud af hvad jeg ville have og tjekkede derefter prisen.
Hej

Jeg har lige snakket med punkt1 og de har endnu ikke hørt noget om nye afgifter.
Er det ikke den lille prisstigning som kommer hvert eneste år, du mener?

Et tip: Prøv evt også at tjekke www.peterspris.dk

Held og lykke og god jul

Ntvede

Hvad skulle jeg dog gøre uden alle jer LDS'er. Tak for hjælpen!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis