Er der nogen der kender til en Util der kan fjerne HotBar. PeterR 4014 4000 19-12-2005 22:01 Den her browser highacker, kaldet HotBar er lidt nem at få og svær at aflive. Jeg har den ikke, men en del computere på mit arbejde har den. Symantech's hotbar kværke program tager den ikke. MVH Sendt fra min Commodore64Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.Se Min XSer herKik forbi www.yamahaxs650.dkArbejder på parogpsykoterapi.dk 8 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Hans Hansen 288 2640 20-12-2005 08:17 Har du prøvet http://www.spywarefri.dk/specialvark.htm#Hotbar ? /Hans
kla 129 2750 20-12-2005 09:38 To programmer, der kan bruges: 1) Spybot v1.4 (for begyndere og eksperter) 2) HijackThis (KUN for eksperter) Begge programmer kan findes via Google og er freeware. Sidstnævnte program skal man være obs på, for den finder mere end bare spyware - så hvad den finder skal IKKE slettes. Et lille spørgsmål: Har I ingen IT-afdeling på din arbejdsplads? Mvh Kim
PeterR Trådstarter 4014 4000 20-12-2005 10:22 Nogen gange er det sådan at selv jeg ikke gider kikke hele nettet rundt for at finde lige DET jeg mangler, men spørger andre der har haft samme problem det er hurtigere. IT afdeling her på stedet, jo og De har RIGTIG travlt lige for tiden, jeg sidder selv i den. Kim, spørger du aldrig andre om råd selv om du selv er istand til at finde løsningen inden for X timer. MVH Sendt fra min Commodore64Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.Se Min XSer herKik forbi www.yamahaxs650.dkArbejder på parogpsykoterapi.dk
kla 129 2750 20-12-2005 20:29 Nåh jo, selvfølgelig gør jeg det :wink: Jeg arbejder også selv i en IT-afdelingen, hvor vi inden for det seneste år har udarbejdet en politik, der gør at brugerne ikke har administrator-rettigheder og derfor ikke kan installere nogen former for software (spyware etc.). Det blev vi nødt til fordi man (brugerne) installerede alt mulig mærkelig crab og vi (IT-afdelingen) brugte meget tid på at rense pc'ere. Vi har sparet meget tid efter dette og kan nu koncentrere og om andre ting. Så det var ikke for at være spydig - bare ren nysgerrighed. Mvh Kim
PeterR Trådstarter 4014 4000 20-12-2005 21:51 Ok, jeg arbejder på et hospital, som du nu nok ved pt. ligger under amtet, så jeg har ikke rettigheden til at bestemme over maskinernes politikker, det styrer de. Brugerene er ikke administratorer på 2000 WS men de har skriveadgang til HKEY_LOCAL_MACHINE\Software og rettigheder til at skrive filer på disken, hvorfor det ser sådan ud VED JEG IKKE. Men det giver masser af crap/spy/hijacks....... MVH Sendt fra min Commodore64Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.Se Min XSer herKik forbi www.yamahaxs650.dkArbejder på parogpsykoterapi.dk Annonce
Brandmanden 476 3650 22-12-2005 10:55 Jeg har tidligere fjerne hotbar med succes efter følgende opskrift: http://www.pchell.com/support/hotbar.shtml Jeg brugte dog ikke de automatiske programmer. Mvh. René
jay 22 26-01-2006 01:30 hej Hotbaren er en ren djævel :evil: Den er nemmest at fjerne via spywarefri.dk Spybot fjerner ikke hotbaren, har hørt at Ewido gør det men har ikke nogen erfaring med det selv. De lærde narre er de største Når du køber dyrt, græder du kun en gang. Når du køber billigt, kommer du til at græde mange gange
jay 22 26-01-2006 01:31 hej Hotbaren er en ren djævel :evil: Den er nemmest at fjerne via spywarefri.dk Spybot fjerner ikke hotbaren, har hørt at Ewido gør det men har ikke nogen erfaring med det selv. De lærde narre er de største Når du køber dyrt, græder du kun en gang. Når du køber billigt, kommer du til at græde mange gange