Er der nogen der kender til en Util der kan fjerne HotBar.

Den her browser highacker, kaldet HotBar er lidt nem at få og svær at aflive. Jeg har den ikke, men en del computere på mit arbejde har den.

Symantech's hotbar kværke program tager den ikke.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
To programmer, der kan bruges:
1) Spybot v1.4 (for begyndere og eksperter)
2) HijackThis (KUN for eksperter)

Begge programmer kan findes via Google og er freeware. Sidstnævnte program skal man være obs på, for den finder mere end bare spyware - så hvad den finder skal IKKE slettes.

Et lille spørgsmål:
Har I ingen IT-afdeling på din arbejdsplads?

Mvh
Kim
Nogen gange er det sådan at selv jeg ikke gider kikke hele nettet rundt for at finde lige DET jeg mangler, men spørger andre der har haft samme problem det er hurtigere.

IT afdeling her på stedet, jo og De har RIGTIG travlt lige for tiden, jeg sidder selv i den.

Kim, spørger du aldrig andre om råd selv om du selv er istand til at finde løsningen inden for X timer.

MVH

Se Min XSer her

Nåh jo, selvfølgelig gør jeg det :wink:

Jeg arbejder også selv i en IT-afdelingen, hvor vi inden for det seneste år har udarbejdet en politik, der gør at brugerne ikke har administrator-rettigheder og derfor ikke kan installere nogen former for software (spyware etc.). Det blev vi nødt til fordi man (brugerne) installerede alt mulig mærkelig crab og vi (IT-afdelingen) brugte meget tid på at rense pc'ere. Vi har sparet meget tid efter dette og kan nu koncentrere og om andre ting.

Så det var ikke for at være spydig - bare ren nysgerrighed.

Mvh
Kim
Ok, jeg arbejder på et hospital, som du nu nok ved pt. ligger under amtet, så jeg har ikke rettigheden til at bestemme over maskinernes politikker, det styrer de.

Brugerene er ikke administratorer på 2000 WS men de har skriveadgang til HKEY_LOCAL_MACHINE\Software og rettigheder til at skrive filer på disken, hvorfor det ser sådan ud VED JEG IKKE. Men det giver masser af crap/spy/hijacks.......

MVH

Se Min XSer her

Annonce
hej
Hotbaren er en ren djævel :evil:
Den er nemmest at fjerne via spywarefri.dk
Spybot fjerner ikke hotbaren, har hørt at Ewido gør det men har ikke nogen erfaring med det selv.

De lærde narre er de største
Når du køber dyrt, græder du kun en gang. Når du køber billigt, kommer du til at græde mange gange
hej
Hotbaren er en ren djævel :evil:
Den er nemmest at fjerne via spywarefri.dk
Spybot fjerner ikke hotbaren, har hørt at Ewido gør det men har ikke nogen erfaring med det selv.

De lærde narre er de største
Når du køber dyrt, græder du kun en gang. Når du køber billigt, kommer du til at græde mange gange
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis