Billige gør det selv køkken

Er der nogle der ved hvor man kan købe billige gør det selv køkken
Jeg har været inde og kigge på HTH, Skab selv og Kvik køkken her på Internet
Der har været noget i rabatten på DR1 om hvordan man kan spare mange penge på gør det selv køkken, jeg så det ikke selv
Har kun hørt om det, :wink:
Er der nogle der ved hvor man kan købe billige gør... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
>Jeg bor desværre lidt langt fra Ikea, da jeg kommer fra Esbjerg
>Den nærmeste Odense

Just in case du overvejer at tage til Odense - De fører ikke fuldt sortiment i deres Odense-afdeling! De har lidt køkkenudstilling, men jeg *tror* ikke det er alt de har! Bare så du ikke kører forgæves - så hellere tag til Århus - der har de det hele!

Mvh. Akaup.
Check lige priserne i Ikea i Sverige og Tyskland. Så vidt jeg husker var der ret stor forskel for det samme køkken, og kun fragten til forskel ellers, og så kan man jo altid supplere i Danmark, hvis man mangler noget.

Mvh. JørgenE
Jeg kan kun tilslutte mig g.lykke's Designa køkken. Er i øjeblikket i gang med at sætte et sådan køkken op.

God kvalitet, til en god pris.

www.designa.dk


/Kim[/url]
Citat fra JørgenE

Check lige priserne i Ikea i Sverige og Tyskland. Så vidt jeg husker var der ret stor forskel for det samme køkken, og kun fragten til forskel ellers, og så kan man jo altid supplere i Danmark, hvis man mangler noget.


Har lige kigget lidt på priserne, og faktisk er det lidt dyrere i sverige
men i tyskland er der noget at spare.
Et FAKTUM/ÄDEL køkken der i danmark koster kr 9.265,00, koster 992,00€ (ca 7390 kroner)

Har dog ikke kunnet finde noget om hvad fragten er.
Citat fra kim7

Er der nogle der ved hvor man kan købe billige gør det selv køkken
Jeg har været inde og kigge på HTH, Skab selv og Kvik køkken her på Internet
Der har været noget i rabatten på DR1 om hvordan man kan spare mange penge på gør det selv køkken, jeg så det ikke selv
Har kun hørt om det, :wink:


www.k2-designs.dk de sælger køkkener til gode priser jeg fik et køkken hvor andre køkken firma var næsten dobbelt så dyrersmile
Annonce
Øh tråden er over 2år gammel.... tror manden har købt et eller andet køkken..... rolleyes
Ja, som første tråd er det lidt underligt at smide en reklame for et køkkenfirma. Specielt når det sjovt nok ligger på Nørrebro som den nyoprettede bruger Ricco også kommer fra. Firmaets website er i øvrigt registeret af Reza Tabassum - any relations dear Ricco? wink


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også