Stik til lampeudtag

Jeg mangler hanstik til vedlagte type lampeudtag. Er der nogen der har en ide, om hvor de kan skaffes?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Lars ON

Jeg mangler hanstik til vedlagte type lampeudtag. Er der nogen der har en ide, om hvor de kan skaffes?


det var godt nok en gammel fætter !!
i al den tid jeg har været elektriker tror jeg ikke jeg har set den andre steder end på billeder :wink:

hvis du har kendskab til en elektriker der har ligget samme sted de sidste RIGTIG :!: mange år,
er du måske heldig at han har et sådan stik i gemmerne, men jeg tror du ska være rigtig heldig. den nemmeste løsning ville nok være at få udskiftet lamperossetten til en modernet stik udgave :wink:

for mig at se passer en ny udgave lige på dåsen bag den gamle, men husk du ska ha en aut elektriker til at udføre det,

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Den type har jeg aldrig set, er det i Danmark?
Ja en god ide med en elektriker, ledningerne bag stikket er lige så gamle og er nok lidt møre og skal behandles med omhu eller trækkes ud og skiftes med nye.

 

Tak for jeres indlæg. Til orientering kan jeg nævne, at de sidder i et hus på Amager, der blev bygget i 1969-70.
Jeg forstår det nemmeste nok er at skifte udtagene frem for at finde nye hanstik til de manglende.
Ellers kan du muligvis finde et stik på et loppemarked.
Jeg tror endda jeg selv har et par stykker liggende.
Et eller andet sted.

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Annonce
hej...
prøv www.genbyg.dk de ligger på amager landevej
så hvis du tager et billede med til kan det være de kan hjælpe dig
VH
Bjørnen

Bjørnen

Smil og vær glad.... husk det nu.....
Jeg har nogle liggende hvis du er interesseret (2-3stk.) Jeg regner med at de stadig kan købes, for det er ikke mere end 4/5 år siden jeg købte dem, men jeg kan ikke huske hvor.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis