Overblik over div. trælister-brædder osv.

Jeg har en udmærket lille hæfte fra BE-profiler hvad man kan forvente at kunne få af dekorationslister, fejelister, fodlister, hobbylister, skyggelister osv.
Men jeg savner at kunne få et overblik over udvalget af brædder, gulvplanker, og meget andet ud over dem der er i BE-profilers hæfte.
Det er rart at lavet noget Gør-det-selv og slå op i en hæfte eller hjemmeside før man fortsætter eller før man fiser ud til Silvan, Bauhaus, Råd og Dåd for at købe ind. Jeg er godt klar at savværker kan bruges...men

 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Odense Lavpris Tømmerhandel har en meget anvendelig oversigt over de fleste byggematerialer, den bruger jeg tit selv.
www.olt.dk

Mvh. Carsten.
Ja, for når man står i Silvan erfarer man at listen kun fås i én udgave og én længde. Spørger man så en håbefuld ekspedient hvornår de får andre længder, ja så findes der kun den ene længde. Samme dag var jeg i flere af de store byggemarkeder men udvalget var beskæmmende lille.

Næste dag var jeg hos en lokal tømmerhandel og her var niveauet da helt i vejret, jamen der kunne da bare skæres af listerne hvis de var for lange (Uden at jeg skulle betale for det stykke der blev smidt væk).

Sorry, lidt OT men det var s.. en frustrerende oplevelse så oversigten bliver også hilst velkommen herfra.
En af sidens gamle sponsorer, K Larsen Byggecenter har også en udmærket oversigt på nettet (http://www.byggecenter.dk/). Nok lidt langt fra Fyn, men god inspiration i det mindste.
Jeg er ex-jyde og ex-fynbo, nu bor jeg ved Hørsholm. Jeg takker for jeres hjælp.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis