Fra foto til stregtegning

Findes der et gratisprogram, der kan lave et foto om til stregtegning?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så har jeg langt om længe fået den installeret :oops:

Jeg har ikke fundet det med stregtegning - endnu ihvertfald...

Men den er godt nok super i andre henseender i.f.t. ACDSee, som jeg plejer at bruge. Meget mere brugervenlig 8)

Takker mange gange for linket, G. Lykke!

Glædelig december biggrin
Programmet Microsoft Photo Editor har en effekt - "kant" - , der gør det ønskede. Programmet er ikke gratis, men det følger med Office og vis tnok også Works, så med lidt held har du det liggende.
Citat fra Zephirine

Findes der et gratisprogram, der kan lave et foto om til stregtegning?


-Undskyld Zephirine,....... men er vi ikke alle født med et sådant program- biggrin biggrin
Nogle har bare glemt at vedligeholde "programmet"
Nu ved jeg jo ikke hvad det specifikt er, du vil have lavet om til stregtegning.
-Måske jeg kan hjælpe dig lidt på vej.- :?

Et hjælpemiddel kan være en projekter, men den er jo desværre ikke gratis. cry

Mvh retro

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

Citat fra ThomP

Programmet Microsoft Photo Editor har en effekt - "kant" - , der gør det ønskede. Programmet er ikke gratis, men det følger med Office og vis tnok også Works, så med lidt held har du det liggende.

Den har jeg ladet gå videre til "Sysadm." her i huset... Takker for oplysningen 8)
Citat fra retro04

Citat fra Zephirine

Findes der et gratisprogram, der kan lave et foto om til stregtegning?


-Undskyld Zephirine,....... men er vi ikke alle født med et sådant program- biggrin biggrin
Nogle har bare glemt at vedligeholde "programmet"
Nu ved jeg jo ikke hvad det specifikt er, du vil have lavet om til stregtegning.
-Måske jeg kan hjælpe dig lidt på vej.- :?

Et hjælpemiddel kan være en projekter, men den er jo desværre ikke gratis. cry

Mvh retro

Det har du da fuldstændig ret i retro04 :lol: Mit "program" har blot den "defekt", at det er venstrehåndet og jeg derfor blev grumme træt af udtværede "kunstværker". Der var skam engang... Men det er lagt meget på hylden...

Jeg synes heller ikke, at jeg kan overføre "programmet" til et tegne/male-program - det kræver mere opmærksomhed/øvelse, end jeg kan afse p.t..

Så derfor bruger jeg mere og mere pc-programmer, når der skal laves skæg og ballade. Og så længe, jeg ikke driver det til andet, så tænkte jeg, at jeg ville forhøre mig her efter et gratis program til at "lege" med...

Takker for opmærksomheden 8)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også