Hej

Hejsa!

Point2you
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Send en gratis prøve til mig.

Mvh Thomas

Mvh Thomas

jeg har med blandet succes brugt det på brillerne - de blev rene, men konen ser stadig ligedan ud.........

Mvh.

Jan R.
Din reklame for dit pyramideselskab og deres produkt - kan du da godt spare os for...

RESTEN ER SLETTET AF ADMINISTRATOR
Mvh. Jørgen
Administrator
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det er da morsomt at læse, at med deres forrudeforsegler preller skidt og smuds af "ved 80 km/t er der ikke behov for viskere" ...
Lige ved siden af er der produkt til rengøring af bilruder.... Øh hvis førstnævnte produkt virker, hvad skal man så med det andet?

(produktet reklamen øverst på siden omhandler findes ikke overraskende på siden w3.point2you.dk)
Citat fra Lars ON

Det er da morsomt at læse, at med deres forrudeforsegler preller skidt og smuds af "ved 80 km/t er der ikke behov for viskere" ...
Lige ved siden af er der produkt til rengøring af bilruder.... Øh hvis førstnævnte produkt virker, hvad skal man så med det andet?

biggrin tongue :lol: §wink

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Jeg er heller ikke imponeret over nanoimprægnering på bilruder. Hvis det først er ved 80 km i timen at imprægneringen virker, er det nærmest ligemeget for mig, som kører 80 % af tiden ved 50-60 km/t.

Men nanoimprægnering til billakken kommer vi til at høre meget mere om. Det virker nemlig rigtig godt. Vi havde en rød Golf, som min mand gav det dyreste voks og 1,5 måned efter så den kedelig ud igen. Sådan er nanoimprægnering ikke. Bilen bliver langt mindre modtagelig for skidt.

Jeg kan "desværre" ikke sige mere, for vi har et firma, der sælger disse produkter, og jeg ønsker ikke at få på puklen her, fordi jeg reklamerer for vores produkt. Bemærk venligst at jeg ikke nævner navn eller webadresse.

Så betragt min udtalelse som rent generel. Der er forskellige tiltag på vej, så om et år vil de fleste bil-interesserede have læst om det diverse steder.

Hilsen Gokke
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis