Hvordan lægger man Windows ind?

Hej.

Min mand har hos en virksomhed købt en Dell-computer for kr. 300,-. Der står på siden den har windows 98.

Naturligvis har de slettet de ting, der lå på den, men de har også slettet Windows. (tror jeg) Det eneste, der kommer frem er den siger:

Primary hard disk drive 0 failure
Strike F1 to continue
F2 to run the set up utility

På F2 kommer der så 2 sider frem med noget memory, tid, osv., men andet kan jeg ikke få den til.

Hvordan lægger jeg det windows XP ind jeg har til den anden computer og kan jeg overhovedet det?

Hilsen Antinørden Gokke, med en mand, der er endnu mindre nørdet. :wink:
Hej. Min mand har hos en virksomhed købt en... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Peter skrev:

Tak Gokke, bare kald os amatører

Undskyld, jeg er dybt taknemmelig for hjælpen. Jeg skrev det faktisk mest til mit eget paranoia, for har man ikke brug for hjælp når man har lavet hjemmeside og webbutik, men ikke ved hvordan man bruger en USB-nøgle :lol: .

Vores 11-årige får ikke lov at spille sådanne nogle spil, som Peter skriver. Han spiller nogle Disney-spil og den slags. Verdens ondskab kan kan tidligt nok lære at kende.

Nå, jeg får en af omgangskredsens teenagere til at se på den. Jeg hader bare når de har været i computeren, så har de pillet ved alle mulige indstillinger, som jeg ikke kan indstille igen. Engang måtte jeg i månedsvis se på markøren var skiftevis et Monalisa-billede og en pil, indtil jeg fandt ud af selv at indstille den!!

Tak for hjælpen.
Hilsen Gokke
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis