Floor Plan 3D v6

Hej alle.
Jeg har siddet og hekset en del med ovenstående program. Efter et stykke tid finder jeg ud af at der er flere funktioner jeg ikke kan bruge uden at registrere mig som bruger.(Ændre dør og vindues mål ect. ect.) Jeg registrere derfor min version og får tilsendt en netadr. hvor jeg kan finde en åbningskode. Nu har jeg koden, men kan ikke finde nogen steder at bruge den. Firmaet IMSI Floor Plan svarer ikke på noget som helst uden at få $ 4,95!!!! Tag dette som en advarsel, jeg syntes det er frækt, jeg har jo betalt en gang for produktet. Er der nogen af læserne der kan hjælpe mig med at åbne programmet?
MVH Bjørn
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.

Nu kender jeg ikke programmet så godt, men i de fleste programmer, skal man skrive koden under menuen "Help" => "About" eller "Register". (eller noget i den dur)

Hvis ikke det virker, kan jeg anbefale http://astalavista.box.sk , der kan du finde registrationskoder til de fleste programmer. Dog er det ikke lovligt, men eftersom du HAR betalt for at få en kode, kan jeg ikke se noget i vejen for at du henter en kode der. PAS PÅ, for der er mange POP-UP vinduer på den side, og nogle af dem er ikke helt stuerene.

Mvh
ThomasB
Så mangler vi bare lige at cracke, så vi også kan komme gratis på Lav-Det-Selv smile så står verdenen ikke mere.

- Jørgen

Husk at besøge vores links i den grønne bjælke - de hjælper os med kr. 1.000 pr banner så indlægget fortsat er utopi.

Med venlig hilsen

Jørgen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis