hjælp,mine fotofiler er væk..

hej,er der nogle der kan hjælpe mig.
min kæreste har været ved at pille ved min pc.
ville i en god mening lige rydde lidt op, for at få mere disk plads,så hun begyndte at slette nogle billeder,som lå 2 steder på pc en.(i mapper og noget der hedder picassa.),og tømte derfor også papirkurven,men så bagefter at de var slettet begge steder fra cry.er der noget at gøre, eller er mine elskede billeder gået tabt :roll: ???
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
du skal holde op med at bruge din computer for ikke at komme til at skrive på harddisken det samme sted som dine filer lå.

hvis du har mulighed for det skal du installere et program der hedder pc recovery ( http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm ) på en anden computer, og kører dem i netværk.

hvis det ikke er muligt kan du muligvis flytte din harddisk over i en anden computer og bruge programmet fra den
Lige præcis.

1) Installer et recoveryprogram på en anden pc.
2) Pil harddisken ud af pc'en med de slettede billeder.
3) Sæt harddisken i pc'en, hvor recoveryprogrammet er installeret.
4) Scan harddisken
5) Led efter dine billeder blandt alle de filer der vises efter scanningen.

Det er ikke 100% sikkert, at du kan få dine filer tilbage, da nogle filer kan være overskrevet så mange gange at de ikke eksisterer eller at dataen ikke er komplet (altså, fejl i dataen).
tak ska i ha, det lyder virkelig godt at der er håb biggrin
øhh,nu er jeg ikke lige ekspert inden for pc,så spørger lige:er det nemt at pille harddisken ud af sådan en bærbar,og ska jeg så ha en mage til at indsætte den i, eller er det klogest at lade en prof kigge på sagen :?:
hvis det er en bærbar ville jeg helt klart vælge at køre den over netværk
Citat fra supporter


hvis du har mulighed for det skal du installere et program der hedder pc recovery ( http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm ) på en anden computer, og kører dem i netværk.


det var dog et dejligt program biggrin i firmaet jeg er ansat i har vi haft nogle harddiske som ef en elelr anden grund gik døde cry (ja ja backup ved det, men det nytter jo ik når det os er bacuppen der stod af :shock: )

men det er lykkedes mig at redde en stor del af de billeder filer mm. som vi ærgede os grueligt over at ha mistet. biggrin

så tak for et godt link/program biggrin

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis