Den første sne 05/06...

Vi fik sørme den første sne imorges, som Annesofie forvandlede her i eftermiddags biggrin
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja Zephirine: Jyderne fik det onsdag om eftermiddagen, vi fik det torsdageftermiddag, så er det vel meget retfærdigt I får det om fredagen, er det barnet forest eller bagerst :o :o det var et mærkeligt kommunevalg I havde, hvidløgene spirer der er noget galt mvh Benny.

Benny N.
Ja vi havde jo sne før i andre...

Og få dage tidligere spiste vi de røde jordbær.... Anden høst på samme planter i år. Efter første høst blev der taget stiklinger og de gamle planter klippet helt hed. Så fik vi det varme efter år.. planterne voksede vildt, blomsterne kom.. bærene dannedes. Og sidst men ikke mindst blev de både store og røde... Der var ikke mange, men de smagte himmelsk.. Egen avl på friland, uden plast eller anden afdækning... Og så køstet midt i november...

Jo det er et underligt år.. Husker også vi havde en rigtig kold og blæsende sommerferie, i ugerne 29-30-31, men det havde været varmt u flere uger forinden.

Held med snemanden.. Den er jo nok på vej mod en nedsmeltning...

MVH Njord
Ja Ja det er godt med jer, :lol: men vi fik den første sne for en uge siden, og for en månede siden plantede vi græs og for 10 dage havde vi 3 cm. for det havde været så varmt, men men nu er det altså begyndt at blive vinter.
Hej med jer
Preben41

preben

Typisk tallinsk blær :roll:

Mvh. JørgenE
Hej med jer Det er ham fra Tallinn blær blær :lol: , i dag har jeg væres nede hos min mekanikker og fået mine sommer dæk skiftet ud med mine pig dæk 95 dkr!!!!!!!!! :lol: blær blær de dæk er jo de bedste til vores vinter.
Ha´det rigtig godt alle sammen. biggrin
MVH Preben41

preben

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis