Skrue/boremaskine fra Kwickly

Er det uklogt at købe den skrue/boremaskine Kwickly har til salg i denne uge? Den er mærket "Accu". "En billig model". :?
Jeg har længe ønsket mig et sådant "skrue-dyr" biggrin og er ganske udmærket klar over, at den ikke skal "igennem hverken beton eller mursten", men kan anvendes til træ og gasbeton samt andre "lettere" materialer.
Den koster 79,95 og i tilgift kan jeg Netto købes 6 differente skruehoveder inkl. adaptor for en rund ti'er. smile

Lad mig høre om der er nogen der har erfaring med denne "lette model".

På forhånd tak.

PS. Ja, det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg har øje på eet andet skruedyr til 1.300,00 - men det er nok at skyde over målet :lol:

På forhånd tak for respons.

Mange hilsner - og til de "gamle": Der vi nu gå mindre end en måned inden jeg atter farver sønnernes nyindkøbte hvide boxershorts og trunks pink! De har været - og er fortsat - et megahit biggrin ! Der er så i øvrigt ingen i omklædningsrum i det ganske danske land, der render med dem - andre skuler misundeligt :oops: 8) :oops:

På forhånd tak for respons.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De billige skruemaskiner er ok hvis man bare lige skal have hængt en hylde hængt op, men skal den bruges til at sætte gips op eller lave tag bør du vælge den dyre .. De billige har ikke gode batterier= løber hurtigt tør og minimal trækkraft.. Min dyrt købte erfaring.. Jeg har nu en bosch rimelig pris og rimelig ydelse til mit hobby brug..

Ang bits(skruehoveder) Køb et sæt på tømmerhandelen dem fra netto har en levetid på 1 skrue ..Dvs at første gang den bliver skruet over er den død..

Et uddrag af mine erfaringer

Hilsen Klaus

En venlig hilsen Klaus

Som Klaus siger - til et billede eller en lille hylde er de fine. Pris og kvalitet hænger sammen, og er det alt, du skal bruge den til, er det jo kvalitet for dig!

Enhver LDS'er med respekt for sig selv bruger dem kun til at smide med
(bitten smutter, rammer fingeren - man sætter stille og roligt sin "mærke"-maskine ned, henter den billige, SKRIGER vildt og inderligt og kyler billigmaskinen i gulvet) :wink:

Mvh.

Jan R.
Tak til Klaus og Jan!

I har begge svaret som jeg havde forventet 8) Jeg er ikke betænkelig længere - jeg køber grejet, for det er lige det der passer mig.

Hilsen fra "en der ejer en-total-rå-bolig" cry
Jeg er sikkert for sent ude, men du får den lige alligevel :wink:

Jeg har været ejer af sådan en billig skruemaskine som supplement (ikke lige den samme), og det, de andre skriver, er for så vidt rigtigt - den havde ingen kræfter trods "18V" og løb tør næsten inden man kom igang!

MEN - derudover var den, igen p.g.a. det dårlige batteri, aldrig klar, men skulle lades op (7 timer!), fordi den afladede stille og roligt. Så kan man selvfølgelig lade den sidde i laderen, men det har jeg indtryk af vil ødelægge batteriet ret hurtigt.

Det skal siges, at det er et par år siden, så det kan da være, de er blevet bedre (de er i hvert fald blevet billigere), men hvis kvaliteten er tilsvarende den jeg havde ville jeg ikke engang anbefale den til lejlighedsvis ophæng af billeder!
Jeg kunne godt nævne et sted hvor du kunne købe kvalitets-bits billigere end på tømmerhandlen smile smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis