miljøvæv igen igen

Nu er vi endelig nået så vidt med køkkenet, at vi begynder at tænke på væggene. Her har jeg fået øje på miljøvæven - minder om tapet, men jeg kan forstå det skal sammenlignes med glasvæv? Skal man så bruge vævlim eller tapetklister? og skal væggene have "blåvand" først?Grunden til jeg kan lide det er at det virker mere solid end tapet og har pænere mønstre end glasvæv - og kan som jeg forstår det og hives ned igen, hvis man med tiden bliver træt af det? - hvad man ikke kan med glasvæv.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi (min far) har sat miljøvæv op i flere rum i huset efterhånden, meget pænere end glasvæv efter min ydmyge mening. Det sættes op med vævklæber, og væggen skal ikke have noget først.

Hvordan det er at hive ned ved jeg ikke, men da jeg for nylig "ryddede" et værelse for både glasvæv og tapet kom glasvæven af i hele baner og tapeten i mindre stykker, såeh.
Bliver lige lidt nysgerrig - har aldrig før hørt om miljøvæv! Hvad er det?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
......STOP............vægge SKAL grundes med microgrunder

husk det ............altid grunde ............

miljøvæv er som skumtapet men på en filtbagside i steder for papir

hvis du forstår meningen

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
Hej

Miljøvæv, betyder kun, at du undgår glasvævens gener.

D.v.s. fri for glaspartikler, ingen kløe og støvgener, nem at arbejde med, ingen grimme samlinger, skal ikke grundes med vævgrunder, og det fåes i uendelige mønstre og dessiner.

Den er ligeså robust og rengøringsvenlig, som glasfilt og glasvæv.
Den fåes faktisk også som en filt, men så hedder den fiberfilt.

Forarbejdet er det samme for alt vægbeklædning, uanset om det er tapet, filt, glasvæv, miljøvæv, o.s.v. o.s.v.

Colormann
Hvor kan man købe miljøvæv. Jeg har spurgt i diverse farvehandlere m.m. og de fleste steder kigger man på mig og siger at det er der ikke noget der hedder... :roll:
Er der evt en hjemmeside som kan give mig noget mere information?
Det er ikke det samme som " problemløseren " fra Juvita vel?
Venligst
Ninai
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Øøhh alle steder troede jeg egentlig. Enhver malerforretning burde have det, selv i vores lille by (3.000 hoveder) har den lokale maler det, endda på tilbud indimellem.
Bauhaus,jem&fix - Bilka! Jeg tror, jeg har set det alle steder.

Mvh

Vibeke
Tak skal i have
Det er sikkert også bare os dumme Københavnere der ikke har indset fordelene ved miljøvæv endnu... :lol:
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også