PC for børn på 2 år ???

Hejsa

Er der nogen der kan dele ud af erfaringer med pc for børn på ca 2 år ????

Husk:
Assumptions is the mother of all fuck ups !!!
Hejsa Er der nogen der kan dele ud af... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Benny hvis ikke du forstår hvad der sker med et forum hvor folk bare logger ind for at reklamerer for deres egne produkter, så ved jeg ikke hvordan jeg skal forklarer det.
Men aharms har skrevet 2 gange på forummet her.. i denne tråd og så dette
[URL="http://www.lav-det-selv.dk/forum/showthread.php?p=250820#post250820"]
[/URL]Smarte mus til børn

Hej

Så at I efterlyste mus til børn, og ville lige sende Jer et link til www.abcleg.dk (http://www.abcleg.dk) hvor i finder flotte børne mus.

Bedste hilsner
Anja Harms
www.abcleg.dk...


Det er ikke en der deltager i debatten.. men en der sidder og leder efter tråde hvor reklame for præcis deres produkt kan smides.

Havde det været en enlig svale blandt mange andre ting så okay... de fleste her reg'ger sig for at få svar på noget.. nogle bliver så hængende og hjælper andre. Og der er kommercielt når man kun er her for at sælge sine produkter og gøre opmærksom på sin internetbutik.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Benny Nielsen: jeg kan kun give dig ret, men ja, hvis der bare bliver lagt link ind til alle mulige urellevante ting, så vil jeg give grandoldman ret, man kunne måske lave et forum til sådanne ting, du må også have en god pinse.

Grandoldman: jeg har haft meget glæde af at være medlem her i LDS, og jeg synes det er fedt at kunne hjælpe andre, også hvis jeg har fundet et link til f.eks en fladskærm som Benny Nielsen siger og det lige er relevant i den tråd så synes jeg det er helt iorden, men ren reklame for et firma vil jeg også gerne slippe for, også god pinse til dig venlig hilsen Kenneth


 

Der er så stor forskel på dit link til en flad skærm du har fundet.. fordi du hjælper andre med dine erfaringer og opdagelser.. og det er det det hele handler om... bliv ved med det.
Dem der kan ødelægge et fint forum er dem der kun leder efter tråde for at sælge deres EGNE produker.
Så smid endelig linkt til ALDI's gode tilbud eller hvad ved jeg..
Hvis man arbejder med et produkt og andre efterlyser det kan man da godt smide et link og en forklaring hvis man ellers er alm deltager i mange tråde.
Dem man skal passe på, er dem der en gang i mellem lige skimmer nye indlæg for at se om der er nogen der kan lokkes ind på deres egen butik eller netbutik.
Forstil dig at du søger andres erfaring vedr en pc og de eneste svar du får er forskellige sælgere der lige præcis vil sælge deres pc til dig.. med link til deres egen hjemmeside.
Det vil ødelægge alt i et forum.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

det har du fuldstændig ret i, og ja hvis der kun bliver lagt links ind til computer-firmaer så er et ellers rigtig godt forum ødelagt.


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også